Gå til innhold

Heavy flight til Phuket Lørdag 8 jan


Espen Furfjord

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

en ting. Jeg har registrert SB flere ganger i FSUIPC nå uten resultat. Så registrerte jeg FSUIPC uten at det heller hjalp. Vises fortsat 20nm sør for min egentlige posisjon. Jeg har Windows XP Profesional. Må jeg ha SP2 inne for å få det til å virke? Har forresten også den Patchen til FS og jeg bruker FS2004

 

Har du prøvd en annen FSUIPC versjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting. Jeg har registrert SB flere ganger i FSUIPC nå uten resultat. Så registrerte jeg FSUIPC uten at det heller hjalp. Vises fortsat 20nm sør for min egentlige posisjon. Jeg har Windows XP Profesional. Må jeg ha SP2 inne for å få det til å virke? Har forresten også den Patchen til FS og jeg bruker FS2004

 

Har du prøvd en annen FSUIPC versjon?

har prøvd mange forskjelige ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da var vi enroute folkens!

Ble litt i siste liten for meg, bestemte meg rett før fire at jeg skulle bli med en tur nedover, mine avtaler for kvelden ble kanselert så hvorfor ikke bruke natten på å fly? ""

I dette øyeblikk i en 767-300 fra SAS over Estland, beregnet annkomst tid er 04:30 norsk tid.

 

Men må inntrømme at jeg er litt irritert nå, her prøver Espen å få igang et seriøst opplegg, så kommer selvfølgelig du, Per Kristian å "slewer" som en annen [*********]!!! Hadde håpet at du hadde blitt litt mer voksen i hodet etter at du har fått en ny sjangs på VATSIM, men må ærlig si at jeg har gitt deg opp nå! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da var vi enroute folkens!

Ble litt i siste liten for meg, bestemte meg rett før fire at jeg skulle bli med en tur nedover, mine avtaler for kvelden ble kanselert så hvorfor ikke bruke natten på å fly? ""

I dette øyeblikk i en 767-300 fra SAS over Estland, beregnet annkomst tid er 04:30 norsk tid.

 

Men må inntrømme at jeg er litt irritert nå, her prøver Espen å få igang et seriøst opplegg, så kommer selvfølgelig du, Per Kristian å "slewer" som en annen [*********]!!! Hadde håpet at du hadde blitt litt mer voksen i hodet etter at du har fått en ny sjangs på VATSIM, men må ærlig si at jeg har gitt deg opp nå! ""

Jeg Slewet ikke!!!!!!!!! Først skulle jeg starte på ENGM... hadde trøbbel emd SB... fikk det fixa... skulle starte fra ESSA... så klikka FS... Starta fra EFHK da var de LANGT unna meg så UUEE der ga jeg opp... Vet ikke helt om jeg gidder fly nå.... Kansje ta av fra Phuket med Tomcat om en stund for eskortering siste stykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da var vi enroute folkens!

Ble litt i siste liten for meg, bestemte meg rett før fire at jeg skulle bli med en tur nedover, mine avtaler for kvelden ble kanselert så hvorfor ikke bruke natten på å fly? ""

I dette øyeblikk i en 767-300 fra SAS over Estland, beregnet annkomst tid er 04:30 norsk tid.

 

Men må inntrømme at jeg er litt irritert nå, her prøver Espen å få igang et seriøst opplegg, så kommer selvfølgelig du, Per Kristian å "slewer" som en annen [*********]!!! Hadde håpet at du hadde blitt litt mer voksen i hodet etter at du har fått en ny sjangs på VATSIM, men må ærlig si at jeg har gitt deg opp nå! ""

Jeg Slewet ikke!!!!!!!!! Først skulle jeg starte på ENGM... hadde trøbbel emd SB... fikk det fixa... skulle starte fra ESSA... så klikka FS... Starta fra EFHK da var de LANGT unna meg så UUEE der ga jeg opp... Vet ikke helt om jeg gidder fly nå.... Kansje ta av fra Phuket med Tomcat om en stund for eskortering siste stykket.

Ok, da må jeg beklage. Flere som mente at du slewet, og kan ikke benekte at det så slik ut selv.. Helsinki - Moskva på 20 min med 0 i GS.

Det sitter nok litt irritasjon fra dine tidligere "stunts" ennå, bare ikke forstyrr meg på innflygningen så blir jeg fornøyd! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""

Vi har fortsatt mye medvind her fremme så dette går så det suser. Selv om jeg som nest siste mann startet 20 min etter skjema, er jeg nå kommet 15 min foran ruta. Å det bare øker på.

 

Her er to bilder tatt like før avgang på ENGM. På siste bildet er de første begynt å taxe til 19R.

Kl er 16.00 lokal tid å mørket kom brått på etter 15.30.

 

[image]http://www.hovercruiser.com/fs9/bilder/phuket/1.jpg[/image]

[image]http://www.hovercruiser.com/fs9/bilder/phuket/2.jpg[/image]

 

Befinner oss over Russland nå. Mørkt å svart. Men dagslyset er nok tilbake ganske snart som vi flyr oss imot klokka.

 

 

[image]http://www.hovercruiser.com/fs9/bilder/phuket/3.jpg[/image]

 

Det er utenom oss også mange andre som er gale nok til å ofre lørdagskvelden for en hyggelig tur til Phuket "". Og mange vil komme ned på samme tid. Får håpe det ikke blir alt for mye kaos ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan, vi kommer sakte men sikkert etter "" Takker for vær-rapport. Kan se ut til at vi har kuttet endel på tiden pga bedre medvind de første timene. Slik det nå ser ut ligger vi 45 min før skjema. Men er inne i noe motvind nå.

 

Tom A. Du får rapportere vær når du kommer frem. Acarsen viser mange ganger mye feil.

 

Nice shåt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...