Gå til innhold

AN-124 kommer på Værnes i kveld!


Stian Vaaden

Anbefalte innlegg

For trøndere som har lyst til å se verdens største sivile transport-fly, så kommer dette på værnes i kveld.

 

Antonov AN-124 lander ifølge "mine kilder" klokken 17.45.

Dette skal frakte biler for Røde kors til Sørøst-Asia.

Et ganske imponerende skue på værnes, so dont miss it ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det verdens störste

 

Bare en liten korreksjon, er vel an-225 som er størst om jeg ikke tar helt feil.

 

Har jeg sagt verdens største da?

Jeg sa verdens største sivile transportfly ""

 

Og etter hva jeg har fått med meg er vel AN-125 bare militært, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Bare en liten korreksjon, er vel an-225 som er størst om jeg ikke tar helt feil.

 

Har jeg sagt verdens største da?

Jeg sa verdens største sivile transportfly ""

 

Og etter hva jeg har fått med meg er vel AN-125 bare militært, eller tar jeg feil?

 

-225

 

Det er "leasbart" .. Og, det er omtrent bare leasing det benyttes til. Grunnen til dette er at det er så utrolig dyrt å holde i drift.

 

Derfor sivilt og militært :-)

 

-Morten-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sa at det drar klokken 17? Det komemr til Værnes da, hvis jeg har forstått rett...

Ingen som har sagt at det skal dra klokken 17 Per-Kristian! Og ja det kommer/har annkommet Værnes som overskriften tilsier.. """"

Får vel som se om jeg kjører meg en tur iløpet av uken for å ta en titt på skjønnheten! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...