Gå til innhold

Flight-Real søker med-arbeidere


Fredrik Bjørnebekk

Anbefalte innlegg

God kveld... ""

 

Å lage et flyspill krever veldig mye arbeid, jeg og Erlend har nok med koding og planleging, før vi kan vise noe trenger vi en erfaren painter som kan hjelpe oss med graffikken, noen intessert? ""

 

Kvalifikasjoner:

-2 års erfaring

-lage både bakke og fly Texturer

-vise eksempler av arbeid

 

postivt:

-Tidligere arbeidsgivere

-erfaring med programering i C++

-Lage modeler

 

Mvh. Fredrik ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at dette blir en form for bumping men egentlig er det bare en oppdatering(eller kall det en bumping fint pakka inn da hvis du vil). ""

 

Saken er at noen kanskje har misforstått. Det vil bli betaling for det du gjør og du kan regne med og jobbe til vi er ferdig. det blir sansynligvis bare du som er Painter så du må painte både bakke texturer og fly. Vi sørger for at du får den informasjonen du trenger. Da snakker vi om bilder av fly og informasjon om arbeidet ellers på prosjektet. ""

 

De som er innteresert kan gi beskjed her, sånn at vi kan avtalle et møte. Dette møtet vil da bli holdt på msn til fastsatt tid. ""

 

for de som er innteresert i hvor langt vi er kommet. kan jeg si at det går radig framover. ""

vi er nå i fasen rett før vi kan slippe noen bilder. "" men før vi gjør det så må vi ha noen texturer til en model som skal være med. Dette er grunnen til at bildene som skulle ha kommet til jul er blitt utsatt. ""

 

håper noen tar kontakt. ""

 

Mvh. Flight-Real Teamet. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dere vil tjene på å gi noen smakebiter likevel, da de mest drevne painterne og grafikerne her ganske sikkert har en viss skepsis til prosjektet der to tenåringer lover gull og grønne skoger! (No offence altså.. skal være den første til å kjøpe hvis det blir bra jeg "" )

 

Uferdige smakebiter er uansett bedre enn ingen smakebiter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Håkon her. Guttunger, som ikke en gang kan skrive, skal lage flysimulator...

 

Har så liten tro på at dette at jeg skal spise hatten min dersom de klarer å lage noe oppfyller 50% av det de i øyeblikket lover.

 

Forresten:

 

1. Å leie inn noe til en slik jobb kan koste et par tusen i timen... Har dere virkelig råd til det?

 

2. Jeg vil foreslå at dere venter med teksturer ol. til dere har fått i stand en modell for jordkloden, basiske flyegenskaper osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ About ]

 

Vi har planer om og lage et spill kallt Flight-Real. Vi skal legge til aspekter som vind, regn, tåke, og ikke minst den beste fly fyssiken på lange tider. Du kommer til og ha muligheten av og spille med venner/andre over nettet eller bare fly offline sammen med andre data styrte fly. Flymodeller blir høydetaljerte.

 

Vi kommer til og lage det med høy oppløste texturer på både bake og fly. Og det kommer til og være sånn at du har brøyte biler, De-ice, brannbiler og mye mer. Vi sikter inn på og lage et veldig realistisk spill som er for både nybegynnere og proffer. Du kommer ikke til og trenge en super PC for og kjøre spillet. Så da håper jeg og se dere alle i luften med den nye flysimulatoren så fort den er ute på markedet.

 

 

Jeg liker mennesker med ambisjoner, men ambisjonene ovenfor (som er ordrett sakset fra Flight-Real webben) må vel kanskje karakteriseres å være litt i overkant? Målene deres er jo noe som selveste Microsoft har slitt med i årevis......

 

Ikke for det, X-plane er jo et "enmanns" foretak som har oppnådd en viss suksess etter mange års hard kamp, men også X-Plane har et godt stykke igjen å gå før man kan si at man har matchet ambisjonene til Flight-Real.

 

Videre har man jo FLY! som på tross av at de klarte å matche MSFS heller ikke ble noen stor suksess. Faktisk mener jeg at FLY! på mange måter er bedre enn MSFS og X-Plane.

 

Nå ser jeg at Joakim Brestrup bærer hatt og truer med å spise denne hvis dere lykkes. Jeg bærer ikke andre hodeplagg enn motorsykkelhjelm når det er påkrevd, men tør ikke love at jeg skal spise den hvis dere lykkes. Nesten ingenting er umulig i denne verden, så jeg skal passe meg vel for å påstå at dere ikke vil klare å nå målsettingene deres, men foreløbig så synes jeg ikke Flight-Real på noen måte har klart å virke overbevisende på meg heller.

 

Gi oss litt mer informasjon om prosjektet, gutter, det vil dere tjene på. ""

 

Uansett; lykke til! Dere kommer nok helt sikkert til å trenge det. Men, jeg skal være den første til å ta bølgen hvis dere "kommer i mål". ""

 

[image]http://www.flightsim.no/artikler/2000016/img/Image3.gif[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...