Gå til innhold

FlightSim treff i Trondheim under planlegging


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

[color:"red"] _________________________________________________________________________________ [/color]

[color:"blue"]Legg merke til at dato avstemmning er lagt til nedenfor! Kun stemmene til de som har planer om å delta er ønskelig! [/color]

[color:"red"] _________________________________________________________________________________ [/color]

 

 

Da har vi entret første ledd av planleggingsfasen til flightsim treffet som skal holdes her i Trondheim før utgangen av 2004!

Men for at vi skal få dette så "vennlig" som mulig ovenfor våre simmere har jeg laget en liten spørreundersøkelse, håper dere som har planer om å delta på dette treffet tar dere tid til å svare på spørsmålene.

 

For å gå litt mer inn i detalj, så er tilholdsted og internett tilgang allerede ordnet.

Saken foreligger slik at noen bekjente av meg skal arrangere et større LAN her i Trondheim i starten/midten av Desember.

Her er skal det være plass til 100 personer med datautstyr med 8MBit internett tilgang, hvis det er interesse for det så kan vi skaffe oss noen plasser på dette LAN'et, så slipper vi å tenke på lokaler og internett, for da er alt dette ordnet.

Det vil mest sannsynlig koste 200,- per person om dette er det dere ønsker, mulig jeg kan få prisen litt lavere.

Alternativet er at vi kan arrangere et egent LAN, men da må vi skaffe lokaler selv, og internett blir ikke sett på som en selvfølge.

Det sier seg jo selv at utgifter til noe slikt deles på antall deltakere, men vi skal nok klare å få til noe bra for en billig penge.

 

Etter min vurdering så er det første alternativet det beste alternativet, men det er dere som avgjør hvordan vi skal sette opp dette treffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, Oslo simmere som har tenkt seg oppover også?

Joda, det er helt klart bedre å ta det etter at julestriden er over, å kalenderne for år 2005 er satt opp, kan bli litt mye stress fram til da.

For min del passser det når som helst, men for å få mest mulig oppsluttning så er vi avhengige av å velge en bra dato.

Etter spørreunderøkelsene å bedømme så virker interessen stor, mye større enn det jeg hadde regnet med..

Mulig lokalet blir for lite. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel mange som lurer på hvordan det går med planleggingen, å til de har jeg bare et svar, det går stålende!

Er rett ved nippet ved å bestemme dato nå, må bare finne ut hvilke datoer som passer/passer ikke for de som skal leie ut lokalet.

Sa jeg skulle ha en dato klar iløpet av uka, men velger å utsette dette til etter helgen, tenkte vi kunne ha en liten idè myldring til treffet når jeg besøker Bodø i helga!

Stay tuned! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hvordan det blir, det er mulig det blir noen små utgifter (som deltakerne vil dra gode av selvfølgelig) slik at man må bestille en plass med binnende påmelding.

Når det gjelder de fra Nord, så må jeg nestes si at de burde få garrantert plass.

Litt dumt om 5 kan komme, men ikke sjette personen, om dere forstår, med tanke på at de reiser over 70 mil for treffet! ""

Kommer tilbake med mer informasjon senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått å ventet på at denne posten skal komme opp ja! ""

Desverre foreligger det slik i dette øyeblikk at jeg ennå ikke har fått svar fra rekoren ved skolen, noe jeg mener er meget dårlig håntering..

I tillegg har jeg hørt ryker om at lokalet er leid ut de aktuelle dagene jeg har satt opp, så mot all positiv forventing i starten så virker det som vi er på vei inn i en mørk tunell uten en åpning på andre siden.

Hvis jeg iløpet av uka ennå står uten svar så har jeg nesten ikke noe annet valg enn å avlyse det hele, det blir alt for kort tid til å lete etter nye lokaler og sette opp et program, noe som bare er å beklage. Så vi får håpe at denne rektoren tar til sunn fornuft og gir oss et snarrådig svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter!

Det viser seg at rekorten aldri fått brevet som jeg personlig leverte til inspektøren som hevder at hun aldri har fått det..

Har helt siden barneskolen mottatt negative signaler fra hun der.. ""

Men skal sende et svar til rektoren nå, og det virker som han stiller seg meget positiv til forslaget, derfor har vi satt mål for 28-30 januar! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIKTIG!

Det viser seg at vi må belage oss på utgifter på leie av lokaler, grunnen til dette er at vi ikke tidligere har hatt et samarbeid med de som er annsvarlige her.

Slik det ser ut per i dag så vil disse utgiftene komme på rundt 150 - 200 kroner per deltaker..

Er dere fortsatt interissert i å få til dette?!?!

 

Søker i tillegg en i Trondheims området som har god peiling på PC og internett, og noen med kontakter innenfor NextGentel for utlån av router.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIKTIG!

Søker i tillegg en i Trondheims området som har god peiling på PC og internett, og noen med kontakter innenfor NextGentel for utlån av router.

 

Det må være en rik-manns router det da, eller så kan vi vel få utdelt en IP-range istedet? "" Du vet "flere ASRC" + "router" = "h*lvette"... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...