Geir G Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 her! Håper noen kan komme Geir Grønlien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Lite med svar her... Kommer det noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg kommer så snart jeg har fått SB oppe og gå på den nye maskinen min, regn med å se meg på skjermen din om noen minutter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Nå venter jeg på dommen her..... Takk for trafikken jeg fikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Jøss! Da var jeg blitt SS jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Grattis Geir. Det var vel fortjent! ser fram til å se deg som Ctr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fløy Fanda dash8 og fikk opp en haug med feilmeldinger i SB. Prøvde AVC tuner men den var helt skrullete og bytta frekvens hele tida Men ellers: har aldri flydd så fort fra bergen til sandefjord før med dh83. 90 knop medvind så da ble q300'ern forvandla til q400 gitt. Finfin service til en litt nybegynner som meg på vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Gratulerer så mye! Dette har du fortjent,så mye som du sitter ATC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Bra jobbet Geir, fikk ikke vært der i kveld, men du gjorde sikkert en strålende jobb! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Veldig bra Geir, gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 gratulerer! jeg sa du kom til å klare deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Hehe, takker for alle gratulasjonene! Forvent at ENSV snart blir bemannet dag ut og dag inn... Gratulerer med dagen Ståle Andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Gratulerer Geir Bra du fikk litt traffik hvertfall (hørte det var noen som ikke kunne komme)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 takk geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 grattis Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ja, da gikk det som forventet ja Grattulerer så mye Geir, du har virkelig fortjent dette her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.