Gå til innhold

Flott Vatsim kveld!


Einar Kristiansen

Anbefalte innlegg

Var en meget fin kveld.

Fløy fra Keflavik Island, men fikk sett all trafikken på ENGM før eg kom ned. Er godt at været har sitt innblikk i hobbyer som folk har ""

 

Var en stakkars Engelskmann som hadde problemer med FS på Gardemoen, men eg håper vi ga han noen tips på veien.

Takk til ATC ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, takk til dere alle for en flott kveld.

Hadde min første jobbkveld med Dash8-Q400 i kveld, skal opparbeide meg type rating på den før jeg fortsetter å fly 737 igjen.

Var faktisk innom alle ATC'ene som har vært logget på i kveld, ENBR_V_TWR, ENBR_V_APP, ENOS_V_CTR, ENGM_V_APP, ENGM_V_TWR, ENSV_V_CTR og ENZV_V_APP.

Regner med å kunne fullføre typeratingen min i morgen, så det blir nok et heftig kjør fra min side mellom Sola og Flesland.

Mulig jeg får noen avstikkere for å få litt variasjon også. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg ikke at innlegget fra Per-Kristian var ment som hån mot Gunnar og Geir, men reagerte selv på det han skrev her.

Virket nesten som han følte deg sinnsykt voksen, men vi vet jo alle at du et titalls ganger selv har blitt jaget bort fra PC'en Per-Kristian, så selv om innlegget evt. var ment som en spøk så synes jeg det var unødvendig.

Men dette bygger nok på en dårlig formulering fra Per-Kristians side, tonen over innlegget synes jeg var nedvergende mot brødrene Grønlien.

Tviler nok på at dette var grunnen, selv så jeg Gunnar ta av fra Gardermoen bound for Værnes etter at han hadde logget av som approach.

Det er vel lov å logge av selv om du ikke blir "jaget bort", er det ikke? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi ble sittende en tund før vi startet FS og tok en tur til Værnes med ATC. Da til frusterasjon så vi at ENSV var online! ""

 

Takker for all trafikk på Flesland. Var flere ganger jeg som TWR hadde 4 fly under min kontroll!!

 

Var kjempegøy!

 

PKJ: Nope, vi ble ikke jaget i seng ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...