Gå til innhold

Lake i Bodø...


Rune Rodahl

Anbefalte innlegg

Som svoren gammel Flight Unlimited 3 fan - varmet det mitt hjerte å se en Lake gjøre landingsrunder/type rating i Bodø i dag!! Sitter på Aspmyra og hører at det er noe annet enn vanlig som putrer på himmelen, og jadda.... den har vi jo noen FU3 timer på!!!

 

Noen som vet hvem dette er? - vet at det har vært stasjonert en slik en i Tromsø....

 

Hmmm..... det er jo lov å drømme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som svoren gammel Flight Unlimited 3 fan - varmet det mitt hjerte å se en Lake gjøre landingsrunder/type rating i Bodø i dag!! Sitter på Aspmyra og hører at det er noe annet enn vanlig som putrer på himmelen, og jadda.... den har vi jo noen FU3 timer på!!!

 

Noen som vet hvem dette er? - vet at det har vært stasjonert en slik en i Tromsø....

 

Jeg så noe som mest minna om en jævlig lang Beech King Air i på climb klokka ett, da jeg sto på Bodø VGS. Det var mye motlys, og det gjorde identifikasjon umulig, men noen Lake Renegade var det ikke. (Jeg er ganske sikker, siden jeg har sett slike IRL på ganske nært hold) Har vi masse rare gjester her i dag?

Jeg tviler på at det var ambulanseflyet jeg så, siden det er ganske mye kortere enn det. Så også et forholdsvis langt propellfly i nordlig retning over Kløkstad for rundt en halvtime sida. Dette kan ha vært en DO 228, men det var noe som ikke stemte med plasseringa av lys.

Når jeg sier "langt" mener jeg at flyet er smalt og lengre enn/like langt som vingespenn.

Var i byen til klokka tre, men så ikke noen Renegade i dette tidsrommet.

(Rare ordvalg skyldes overdreven lesing av rapporter fra havarikommisjonen ang. ulykkene på Røst og ved Torghatten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...