Gå til innhold

En liten oppdatering av forumet


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Jeg har nå oppdatert forumet til ny versjon. Dette var forsåvidt en nokså stor oppdatering, men det meste skjuler seg "under panseret".

 

Et par ting:

 

Dere kan nå ha max 200 personlige beskjeder lagret. Om dere har flere enn det lagret vil dere ikke kunne motta nye.

 

Annonsen vises for støttemedlemmene igjen. Det var en ting jeg glemte å fikse før jeg oppdaterte. Jeg skal få ordnet det så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en endring som jeg pleide å gjøre, stort sett for å opprettholde likheten med det forrige forumsystemet vi brukte.

Det ble etter hvert så mange filer som måtte endres for hver oppdatering av programvaren at jeg nå bestemte meg for å gjøre minst mulig av disse "småfiksene".

 

Feil datoformat på profilsidene har jeg meldt inn som en bug slik at det kanskje nå blir fikset en gang for alle.

 

For øvrig har jeg nå lagt inn en RSS feed på de ti siste innleggene (Som brukere av Firefox kanskje har sett).

 

Om du bruker en eller annen form for RSS agent finner du feeden på:

 

RSS 1.0 format:

http://www.flightsim.no/forum/ContentIslands/2_rss10.xml

RSS 2.0 format:

http://www.flightsim.no/forum/ContentIslands/2_rss20.xml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg starter opp Flightsim.no første gangen hver dag er alle lampene på innleggene slukket. Når jeg starter opp siden om ettermiddagen så virker det og da er det ikke registrert at jeg har lest mange innlegg før på dagen. Har slettet cookiene. For meg var den forrige versjonen best.

 

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...