Gå til innhold

Norge har en ny jagerflyger


Andreas Grindvoll

Anbefalte innlegg

Grattis, Carl!!! Nå er det ikke lenge igjen før du kan plante baken i Viper'ens tannlegesete! Vingen representerer helt klart en oppnåelse av ytterst heftige dimensjoner. Nå gjenstår det å se om jeg og Andreas er like heldige...

 

Andreas, har du fått greie på om du blir med i kull 1 eller 2? Vi er 17 her på Kjevik. Så vidt jeg husker fra briefingen med sjef LFS før aspiranten skal kull 1 fylles med totalt 25 elever, herunder åtte befal. Kull 2 vil sannsynligvis kun omfatte elever med befalsbakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas, har du fått greie på om du blir med i kull 1 eller 2? Vi er 17 her på Kjevik. Så vidt jeg husker fra briefingen med sjef LFS før aspiranten skal kull 1 fylles med totalt 25 elever, herunder åtte befal. Kull 2 vil sannsynligvis kun omfatte elever med befalsbakgrunn

 

Har ikke hørt et pipp etter medisinsk godkjenning! Du kan jo sende en PM om hvordan det står til på BS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens!

 

Tusen takk for hyggelige hilsner! Har vært på ferie jeg, så ikke dette før nå!

 

Det var fantastisk å få vingen, mitt livs største opplevelse!! Men det stoppet ikke der! Ble også ditinguished graduate (blandt de 10% beste), fikk flying excellence award (best flyging), og commanders trophy (beste elev overall)!! Livet er herlig!

 

Nok en gang folkens! Tusen takk for hilsner!

 

Carl N

(ps. hjemmesiden min har tatt kvelden, mistet alt, send mail om noen lurer på noe) har et par bilder da

 

http://home.no.net/carnorma/BilderGraduasjon.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var fantastisk å få vingen, mitt livs største opplevelse!! Men det stoppet ikke der! Ble også ditinguished graduate (blandt de 10% beste), fikk flying excellence award (best flyging), og commanders trophy (beste elev overall)!! Livet er herlig!

 

 

Ufattelig morro!!!

 

Igjen, de største gratulasjoner!! :-)

 

 

-Morten-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fantastisk å få vingen, mitt livs største opplevelse!! Men det stoppet ikke der! Ble også ditinguished graduate (blandt de 10% beste), fikk flying excellence award (best flyging), og commanders trophy (beste elev overall)!! Livet er herlig!

 

RESPEKT! ""

 

Gratulerar, Carl!

Imponerande insats!

 

Vad händer nu?

 

/Jörgen

 

PS. Hämtat från din profil:

Yrke: Søppelbilsjåfør

Är inte det att tala lite väl nedsättande om T-38:an? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Hämtat från din profil:

Yrke: Søppelbilsjåfør

Är inte det att tala lite väl nedsättande om T-38:an? ""

 

Er vel disse nedkuttingene i forsvaret vet du ""

 

Gratulerer Carl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Hämtat från din profil:

Yrke: Søppelbilsjåfør

Är inte det att tala lite väl nedsättande om T-38:an? ""

 

Er vel disse nedkuttingene i forsvaret vet du ""

 

hehe... måtte bare skrive søppelbilsjåfør der etter en morsom historie fra skolen. En av de amerikanske elevene ville lære seg å si "I'm a fighter pilot" på norsk, hvorpå en kjapp nordlending svarte; "ok, repeat after me, æ kjøre søppelbil!". ""

 

Fra spøk til revolver, nå begynner jeg snart på IFF (introduction to fighter fundamentals) som er en innføring i basic fighter maneuvers og litt air-to-ground. Men i januar begynner den ordentlige moroa... Da går ferden til Tucson hvor verdens nydeligste primus venter.... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går ferden til Tucson hvor verdens nydeligste primus venter....

 

Har de Gripen där..? ""

 

Gott att höra att en del av skattepengarna används till något förnuftigt! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...