Einar Kristiansen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 http://www.bruessow.de/video/extrema.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Helt utrolig oppvisning Ikke så han ut til å være gamle karen heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Foss Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Og så prøver vi med det andre flyet.... (Det gule og svarte som stod på gulvet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Ivar Torset Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Og så prøver vi med det andre flyet.... (Det gule og svarte som stod på gulvet). Hehe jeg ville ikke vert i stua da i alle fall. Men gutten kunne sakene sine ja.. Sikkert noen timer med stikka ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Einar! Gi beskjed når du skal teste Paipern i Stua, så skal æ komme å feste det hele på film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hm.. kanskje jeg skulle teste det med min shockflyer, når jeg har montert motor på den [image]http://home.no.net/eandrel/rc/shockflyer/sf2.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Alle her ser jo at det er jeg som styrer der ifra spøk til allvor ***HURRA*** Han der kunne sakene ja og ja... si ifra om han drar fram det gule spm stod på bakken da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Nu är det bevisat! Gravitationen gäller inte för alla..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Får bare feil under nedlasting av kodek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Einar! Gi beskjed når du skal teste Paipern i Stua, så skal æ komme å feste det hele på film Hehe! Tror heller jeg må leie Nordlandshallen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Einar! Gi beskjed når du skal teste Paipern i Stua, så skal æ komme å feste det hele på film Hehe! Tror heller jeg må leie Nordlandshallen Gjør du det hvis jeg stiller med epoxy og gaffateip? Steinar, ha kameraet klart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Joda! EOSen er bestandig klar til innsats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Flott! Da er det bare å psyke ut Einar. Den købben din Einar, den er ganske flott men jeg vedder på at du ikke tør å hovre den i stua. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Vanvittig!!! Helt sykt... Tro om han hadde klart samme kunststykket med denne modellen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Rett og slett imponerande... En smule bedre enn meg på rc fly denne karen ja.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.