michael8210 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg er nå i Alanya i Tyrkia...her det forövrig veldig varmt, og det er en räva PC jeg er på! På bakrommet på hotellet faktisk! Men til saken..! Jeg satt på flyet, og leste "Flynytt", så går det en nokså femi stuart forbi meg, og ser på bladet mitt. Så snur han, spör hva jeg leser, og om jeg er flyinteressert. Og gjett hva undertegnede fikk lov til? Cockpit helt til landingen, på klappsetet! He, he! Nå gleder jeg meg til tilbaketuren, for da har han lovt meg at jeg kan sitte der hele veien. Det er samme kapteinen! Hö, hö! Her er det forövrig 45 grader...puuuh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ta noen bilder hvis du har kamera da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Heldiggris sier jeg bare! Jeg har i dette øyeblikk sendt en mail til SASbraathens så jeg håper jeg får sitte på klappsete til og fra bardufoss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Og hva tror du så denne femi stuart'en forventer i gjengjeld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 hihi, han er vel bruker her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt B. Helgenes Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg er nå i Alanya i Tyrkia...her det forövrig veldig varmt, og det er en räva PC jeg er på! På bakrommet på hotellet faktisk! Men til saken..! Jeg satt på flyet, og leste "Flynytt", så går det en nokså femi stuart forbi meg, og ser på bladet mitt. Så snur han, spör hva jeg leser, og om jeg er flyinteressert. Og gjett hva undertegnede fikk lov til? Cockpit helt til landingen, på klappsetet! He, he! Nå gleder jeg meg til tilbaketuren, for da har han lovt meg at jeg kan sitte der hele veien. Det er samme kapteinen! Hö, hö! Her er det forövrig 45 grader...puuuh! hvilket fly og flyselskap fløy du ned? Høres fint ut..Sydentur og jump ned og opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Da har jeg retta på feilen, som var i overskriften! Jeg reisteforövrig med MyTravel (DK 887). DK888 hjem i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.