Gå til innhold

"Flynytt" Your'e foot in the door? :p


michael8210

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i Alanya i Tyrkia...her det forövrig veldig varmt, og det er en räva PC jeg er på! På bakrommet på hotellet faktisk!

Men til saken..!

Jeg satt på flyet, og leste "Flynytt", så går det en nokså femi stuart forbi meg, og ser på bladet mitt. Så snur han, spör hva jeg leser, og om jeg er flyinteressert. Og gjett hva undertegnede fikk lov til?

Cockpit helt til landingen, på klappsetet! He, he!

Nå gleder jeg meg til tilbaketuren, for da har han lovt meg at jeg kan sitte der hele veien. Det er samme kapteinen! Hö, hö! ""

 

Her er det forövrig 45 grader...puuuh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i Alanya i Tyrkia...her det forövrig veldig varmt, og det er en räva PC jeg er på! På bakrommet på hotellet faktisk!

Men til saken..!

Jeg satt på flyet, og leste "Flynytt", så går det en nokså femi stuart forbi meg, og ser på bladet mitt. Så snur han, spör hva jeg leser, og om jeg er flyinteressert. Og gjett hva undertegnede fikk lov til?

Cockpit helt til landingen, på klappsetet! He, he!

Nå gleder jeg meg til tilbaketuren, for da har han lovt meg at jeg kan sitte der hele veien. Det er samme kapteinen! Hö, hö! ""

 

Her er det forövrig 45 grader...puuuh!

 

 

hvilket fly og flyselskap fløy du ned? ""

Høres fint ut..Sydentur og jump ned og opp! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...