Gå til innhold

plasser


Jørn Rondestvedt

Anbefalte innlegg

på SASBraathens så velger man sete når man sjekker inn, eller når man bestiller flybilletten (hvis det er fullpris nå skal reise på).

 

Vi bestilte flybilletter hos SASBraathens på nettet, og det var langt fra fullpris på de billettene. Allikevel kunne vi krysse av hvor vi ville sitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Norwegian er det bare å løpe inn i cockpiten å sikre seg den beste plassen ""

 

Ja, her er det første mann til mølla. "" Sjansen er imidlertid stor for at de to plassene i cockpit allerede er opptatt når boarding starter... dessverre.

 

Ellers så stemmer det at man får velge plass også på "billigbilletter" hos SAS-Braathens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på SASBraathens så velger man sete når man sjekker inn, eller når man bestiller flybilletten (hvis det er fullpris nå skal reise på).

 

Vi bestilte flybilletter hos SASBraathens på nettet, og det var langt fra fullpris på de billettene. Allikevel kunne vi krysse av hvor vi ville sitte.

 

trur nok ikke at det setevalget ble registert ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke velge selv hvor du vil sitte om du sjekker inn i skranken.

 

Med tanke på at jeg selv jobber på innsjekk i SAS/BU innimellom slagene ute på apron, så kan jeg si at dette bare er sprøyt ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er nok de eneste som har funnet den topphemmlige seating knappen i ceck-in systemet, som er godt gjemt midt på skjermen ""

 

Men Ivar har jo rett på en måte da.. Er ikke alle jeg spør om sete ønske, vist de ikke nevner det selv, og da får de et tilfeldig utvalgt sete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...