Gå til innhold

Detaljerte flyfoto over alta tilgjengelig!


Freddy Wilhelmsen

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg faktisk litt forvirret her... Det legges ut satelitt bilder av hele bodø by, og det er inklusive den militære delen av flyplassen vår!!! Men hvis jeg tar med kameraet mitt og begynner å fotografere flyene, så er det fult ulovelig. Disse satelitt bildene er jo mye bedre enn noen usle bilder av en byggning som du så vidt klarer å se hvor den egentlig står henne. Hvilken verden er det vi lever i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Jeg så et fly som taxa på yankee i bodø når dette ble tatt, men så klarte jeg ikke å se hvilket fly det var, kanskje noen av dere kan hjelpe til?

[image]http://www.home.no/anderiksen/fly.JPG[/image]

Lurer på om det ikke er en engelsk Canberra. De har vært flittige brukere av Bodø, og har bl. a. flydd inn et fly til flymuseet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så et fly som taxa på yankee i bodø når dette ble tatt, men så klarte jeg ikke å se hvilket fly det var, kanskje noen av dere kan hjelpe til?

(bilde)

Lurer på om det ikke er en engelsk Canberra. De har vært flittige brukere av Bodø, og har bl. a. flydd inn et fly til flymuseet.

Det kan min flybok bekrefte. Klin likt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...