Andrè Amundsen Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hadde vært også moro med at alle kunne fått til et sikkelig flightsim treff, der alle kunne tatt med pc og ha det gøy. Altså de som er mest aktive som flighsim medlemer selfølgelig, med sjefen selv, Dag. Men flightsim er stort med tanke på de som bor i Sverige, Danmark, og Norge`s land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Nå er det ei stund sia vi har diskutert denne saken! Er det slik å forstå at det er størts interesse for å holde et slikt treff den 9.Juni, Eller vil dere ha det tidligere? Jeg vil i nermeste framtid ta kontakt med Peppez Pizza og Pizzakjelern får å få pristilbud på servering av pizza å drikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Da det er kommet meg for øret at Bodø får besøk av Dakotaen den 26 og 27 Juni vil jeg foreslå at vi tar det FS treffet den helga. Jeg skal undersøke om vi kan få en gruppepris for en flight med Dakotan når den er i Bodø den helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ja enig,den 26 eller 27/6 hadde vært topp.Er til disp. hvis du trenger hjelp til noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hehe, er da mye rart som kan komme opp i en helg, eller nei, er vel kanskje ikke så mye som kan komme opp alikavell.. heheh, men noe er det da Har vært med på ett tidligere FS treff her i Salten, er noen år siden, husker at jeg satt på med Ole-Jørgen til Bodø da. Er med på ett nytt treff, si ifra om det blir med nettverk der, så kanskje jeg tar med PCen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Det var i utgangpunktet tenkt at det skulle være pc fritt treff. Men vist det er noen som sitter på lokaler for å sette opp noen pcer for å fly, så må dere gi beskjed. Einar. Du skal ikke se bortifra at det kommer en hendvennelse om litt asistanse i denne sammenhengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har et lokale i nærheten som jeg tror kunne passe for opp til 10 PC'er. Det koster 250,- per dag, men ligger et stykke fra byen med litt vanskelige parkeringsforhold på denne tida av året(mange rikinger fra byen som flykter vekk fra alt stresset ) Det kan også være vanskelig å leie det siden det er et populært lokale. Ble ikke huset i Geitvågen brukt en gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Da nermer det seg Juni med stormskritt! Å jeg har seriøse plana om å få gjennomført dette treffet! Jeg vil derfor be de av dere som seriøst vurderer å møte opp om å sende meg en pm innen 01.06.2004 slik at jeg kan få ordna det praktiske med Peppes Pizza med bordbestiling å slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Da er det sendt Mail til Dakota Norway om å få til en gunstig pris på en tur med den når den er i Bodø den 26 og 27 Juni for de som er på flightsimtreffet. Så nå er det bare å melde seg på til undertegnede med en PM. Dag. Dette kan jo bli en liten forsidesak på flightsim.no ettervert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 En liten påminnelse om at fristen får påmelding snart går ut. Datoen for treffet vil bli den 26 eller den 27 Juni. Det er også en sjangse for at det blir over to daga! Det kommer litt ann på korsn tilbakemeldinger jeg får ifra Dakota teamet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg savner noen påmeldinger ifra Ernst K. Stig Sandnes og ikke minst sjefen sjøl, Dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Min feil - jeg er selvsagt med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Dere får ta godt med bilder på treffet! Som jeg sa til Steinar reiser jeg til syden den 25., og kan ikke være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg blir nok med ja Med mindre det dukker opp noe som er viktigere, noe jeg har mine tvil om nå for tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Litt ny info her! Da er det sendt en forespørsel til Flymuset i Bodø får å få en go pris der på ingang og turer i div simulatorer. Til de av dere som bor sør å nord for Bodø. For eks Lofotoen,Vesterålen og ofoten, Dere er selvfølgelig velkommen til å melde dere på dette treffet. Jo flere jo bedre Siste frist for påmelding er utsatt til fredag 4 Juni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Da er fristen får påmelding godt ut! Å vi er 7 og en halv påmeldte inklusiv undertegnede. Det vil komme info i PM til de påmeldte ettervert som programmet er klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.