Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ATC i Norge

Callsign Navn

ENBD_V_CTR Stig .E Sandnes

ENGM_D_APP Mathias Tangvall

ENGM_E_APP Fredrik Hoel

ENGM_V_APP Jonas Rettum

ENGM_V_DEL Jan Sorensen

ENGM_V_GND Vegar Mikalsen

ENGM_V_TWR Kristian B. Bood

ENOS_E_CTR Rune Trøftmoen

ENOS_O_CTR

ENOS_W_CTR Trond Fossen

 

 

 

 

Piloter i Norge

Callsign Navn Fra Til

AF422 Fred ESSA ENGM

BAW035 Keith Mann EGLL ENGM

BAW2421 Martin Baker ENGM EGSS

BAW357 Gian Paolo Codebo EGLL ENGM

CLX179 John Van Berkel ENGM ESSA

EZY345 Gertjan Lindeboom ENGM ESSA

HLX737 ENGM EDDF

ICE232 Hjalti Thor Heidarsson ENGM EKCH

KLM1217 Mark De Bruijn ENTO EHAM

LN-IKD ENGM EKCH

LN-WR Werner Rafteseth E ENTO ENGM

PK786 Kamran Sarwar EKCH ENGM

SAS1329 Andres Luna ENGM ENZV

SAS184 Petter Svendsen ENGM ESSA

SAS1976 Rodr ENGM ESSA

SAS219 ENGM EKCH

SAS328 Per-Kristian Jensen ENBR ENGM

SAS4466 Peter Lund EKCH ENGM

SAS476 EKCH ENGM

SAS478 Thomas Lorentzen EKCH ENGM

SAS512 Erik Hilton ESSA ENGM

SAS641 Julian Barratt-Due ENGM EKCH

SAS847 Axel Regnstrom ENGM ESSA

SAS869 ESSA ENGM

SAS905 Greg Goodavish ESSA ENGM

SK696 Richard Åsberg ENGM ESSA

TF-LOA Kristjan Fridthjofsson ENGM EKCH

VACCF1 Michel Megel ENGM EKCH

VACCF2 Bernard Candela ENGM EKCH

VACCF3 Patrick Fuchez ENGM EKCH

VATEUD1 Pedro Sousa EPWA ENGM

VBX018 Jan Tore Brunborg EKCH ENGM

VBX117 Ivar Hakli ESSA ENGM

VBX120 Johnny Nyhammer ENFG ENGM

VBX161 Einar Kristiansen EKCH ENGM

WIF001 Freddy Wilhelmsen ENGM EKCH

WIF144 Jørn Mikalsen

Skrevet

Ja, det var en meget vellykked kveld dette!

Dette var jo bare et utdrag over de som var outbound eller inbound ENGM, for det var flere som fløy tidligere på kvelden.. Inklusive meg ""

Dette må være noe av det nærmeste jeg har vært real life med Sqawkbox, trafikken var jo bare helt syk! ""

Skal vi re-åpne Scandinavian VACC neste uke? ""

Skrevet

Det eneste skåret i gleden med å få igang et flyin av denne størrelsen, er at det ikke er servere som greier påkjenningen.

Jeg har virkelig medlidenhet med ATC som har blanke radarskjermer og ingen voicekommunikasjon når de vet at det er 20-30 fly som henger over flyplassene.

Første breakdown skjedde da jeg var over Kastrup, og kontrollerene der hadde ihvertfall ingen enkel jobb, men det løste seg uten de største ulykker (tror jeg).

Men det er ihvertfall en stor opplevelse å være med på, får håpe anledningen kommer snart igjen. ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...