Gå til innhold

Trening nye piloter


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

Huff. Torsdager er den kvelden i uka jeg har desidert minst tid til flyving. Selv om jeg sårt trenger onlinetrening må jeg dessverre stå over torsdagene, men det kan vel ikke passe for alle. Hadde onsdag blitt valgt så hadde det sikkert blitt "ramaskrik" da og "". Dessuten får jeg jo utrolig mye hjelp de øvrige kveldene (takk for i går, Einar "")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Litt om opplegget på torsdag.

 

Jeg hadde tenkt bemannet med ctr, app og twr. Ikke gnd.

Vi vil ta alt i rolige termer og bruker gjerne norsk om det er ønskelig. Det vil i tillegg sitte en observer, (meg, "" og Ø Sommer) som vil hjelpe til med tekniske/praktiske spørsmål der dette måtte trengs. Klareringer behandles av ATC som vanlig.

 

Alle piloter er velkommen til Bodø-traktene torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reinstall fiksa problemet, men då har eg vel ikkje dei flya som eg la inn(CSL)?

 

AVC? Må eg skifte kanal der manuelt?

 

Må seie det var vel mykje å kunne her. SB kan eg berre litt om bruken av etter å ha lest i 2 dagar. Det heile virkar veldig tungvint...

 

SB er såpass treig hjå meg at det å fikle med den og fly samtidig er ikkje det enklaste. Og så kjem voice program i tillegg til dette ""

 

Edit: Vel der kræsja FS. Ser ikkje ut til at SB 2.3 og FS9 går heilt 100% her hjå meg nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være helt enig med deg der, det er mange tilleggsprogram og mye tilpasninger som skal til for å få dette til å funke sammen. Skjønner godt at mange har problem, men du får spørre så skal vi hjelpe så godt vi kan.

 

Nå er det masse ATC i Norge så her er det bare å fyre opp maskina og komme seg i luften. Oslo, Stavanger og Bodø FIR er bemannet.

 

Hva venter dere på?? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...