Freddy Wilhelmsen Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei alle! Virtual Widerøe er på jakt etter en flyvertinne hehe - spøk til side. Jeg holder på med en "cabin announcement - pack" til Widerøe, og mangler i den forbindelse noen til og lese inn noen strofer til bruk i denne pakka. Det beste hadde vært en "real" flyvertinne ansatt i Widerøe. Så hær er mitt ønske, Kjenner du noen som ev er flyvertinne i widerøe, ev andre selskaper ?. Går og bra med "ikke" flyvertinne. Er i korte trekk bare interresert i at et eller annet hunkjønn kan lese inn to - tre små lydfiler til meg Dropp meg noen linjer på admin@virtualwideroe.com! Når denne pakka med lyder er ferdig, vil den bli lastet opp til vårt filbibliotek, tilgjengelig for alle som ønsker det. mvh Freddy Wilhelmsen "sjef" Virtual Widerøe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Høres flott ut! Men dessverre er ikke jeg kvinnelig, det får noen andre ta seg av. Men det finnes jo også flyverter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Brestrup Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Blir det ikke litt galt å søke spesifikt etter en kvinne? Har likestillingen gått deg hus forbi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kvinner er jo det vanligste.. Hva med hun i profilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Hei! Regna med og få "likestillingsloven" slengt i tryne hær faktisk . Vel, er enig, finnes jo flyværter og ( har til dags dato ikke sett en i widerøe da, men men ). Grunnen til at jeg ønsker en kvinnelig stemme er rett og slett for at det høres bedre ut... Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Enig med deg Freddy. Kvinnelige stemmer passer best som en flyvertinnes stemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Åh jo.. jeg har sitti på med en mannlig flyvertinne hos Widerøe. Og det var en ganske selsom opplevelse. Vi var 3 i flyet og han glodde meget feminint på oss hele tiden.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Enig med deg Freddy. Kvinnelige stemmer passer best som en flyvertinne. En ting skal være sikkert; mannlige stemmer passer ikke som flyvertINNE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Inge Ringvold Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Dette har jeg vært på jakt etter helt siden jeg kjøpte S-combo! Glimrende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Åh jo.. jeg har sitti på med en mannlig flyvertinne hos Widerøe. Og det var en ganske selsom opplevelse. Vi var 3 i flyet og han glodde meget feminint på oss hele tiden.. hehe Jeg har også noen ganger truffet på mannlige flyvertinner, men kvinner passer best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har også noen ganger truffet på mannlige flyvertinner, men kvinner passer best. Ehhhm... *kreeemt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Tvilsomme flyverter kryr det av i Widerøe (på Bodø- basen var en hel divisjon med tvilsomme menn) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Tvilsomme flyverter kryr det av i Widerøe (på Bodø- basen var en hel divisjon med tvilsomme menn) Rolig nå.., det er opp til flere Widerøe-ansatte som frekventerer forumet, til og med noen som er medlemmer her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hey Freddy! Ta nu å hør med ho "dama" her på forumet Hanne Mææh...land . Strra ...nd m Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex Solvang Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 For de som ikke vet det heter det mannlige flyverter og ikke flyvertinner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Feil! det heter stuerter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Ola Bækkevold Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Denne annonseringen bryter likestillingsloven! Men det du kan gjøre, er å bare annonsere etter en som kan lese inn briefingen for deg. Med arbeidsantrekk skjørt og bluse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Feil! det heter stuerter! Stuert er tittelen til kjøkkensjefen ombord på en båt/skip. Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 23. november 2003 Premium Medlem Del Skrevet 23. november 2003 Feil! det heter stuerter! Det er nok purser det heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 He he, kjært barn har mange navn. CA(Cabin Attendant)/Steward/Cabin Crew/FA(Flight Attendant)/ Flyvert/vertinner osv osv... Personlig synes jeg kabinpersonale er greit nok, i noen selskaper virker det som om ofte menn i kabinen blir omtalt som Steward isteden som FA. Purser er noe man som regel blir etter noen års erfaring i kabinen, både kvinner og menn blir selvsagt pursere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex Solvang Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Poenget var at menn ikke er vertINNER. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Nei DET er ihvertfall greit å få understreket (gjerne med rødt) he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.