Gå til innhold

GJØR FLYTURER MORSOMME


O85_

Anbefalte innlegg

Før du er framme til reisemålet ditt og skal ha det gøy, må du gjennom en kjedelig flytur. Men istedenfor å sove, lese et blad eller høre på musikk, kan du heller gjøre dette som garantert vil gi deg oppmerksomhet!

 

 

1.Dra opp radarer, cd-spillere, ekkolodd og nødpeilere når flyet skal ta av.

 

2.Ta på deg styrthjelm før flyet tar av, feste sikkerhetsbeltet omhyggelig og svette mens du forteller passasjerene rundt deg at en full same med flylue valset nettopp inn i cockpiten.

 

3.Hell olje i midtgangen.

Tilstå dine synder til passasjeren ved siden av, og be på dine knær om tilgivelse.

 

4.Lese høyt fra Norges Lover, eller alternativt lovsamlingen fra et baltisk land.

 

5.Snakke kontinuerlig i intercommen om at man passerer en sky på høyre hånd, og en annen på venstre hånd.

 

6.Insister på å prøve å fly flyet. Si du har med en "L" du kan feste på det.

 

7.Ha med litervis med gèle, og slurp det i deg med sugerør under hele turen.

 

8.Når du får maten servert, reiser du deg opp og roper: "Matkrig!"

 

9.Ta med kassetten "Lær polsk på 8 timer". Snakk ivrig med personen på båndet. Kommer flyvertinnen og prøver å roe deg ned skjeller du henne ut på polsk.

 

10.Puss tennene, og spytt i midtgangen.

Smør sjokoladepålegg over hele deg, og spør om noen vil slikke det av.

 

11.Dersom du må nyse; reis deg opp og prøv å spre "nyse-avfallet" over et størst mulig område.

 

12.Rop "fortere, fortere" til piloten under hele reisen.

 

13.Sett opp et telt i midtgangen. Varm maten på en primus.

 

14.Balanser en bøtte vann på døren til toalettet.

 

15.Spør piloten om han kan ta en loop med flyet.

 

16.Lag ca. 30-50 reklameannonser/flygeblad, gå rundt og del ut alle du har, mens du skriker ut: "Kjøp balsammen som gjør alt sammen! Ingen flass, ingen hårsår! Bare et nydelig, vakkert hår!" e.l.

 

17.Lat som om du har mobilen på (det er jo ikke lov "") og snakk høylytt med "bestevenninnen din" i den "andre enden" om den teiteste jenta på skolen. Bann mye.

 

18.Klø deg (nesten) overalt. Si til passasjeren ved siden av deg at du har lopper. Disse fikk du fra hunden din du klappet før do dro.

 

19.Skrik ut: "IIIIK!!! MUUUUS!"

 

20.Et stikkord: Stinkspray!

 

21.Ta med deg bærbar CD-spiller og sett opera på full guffe

Samme som forrige, men sett på "Macarena" istedenfor og begynn å dans i midtgangen

 

22.Spør sidepassasjeren alle mulige ting om kjærlighets- og sex- livet hans/hennes. Etterpå forteller du din sørgelige historie om tapt eller ubesvart kjærlighet (høyt)

 

 

 

LYKKE TIL MED FLYTUREN!!! ""

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser litt på overskriften "GJØR FLYTURER MORSOMME", synes dere ikke at flyturer er morsomme ? Trodde de fleste som vanket her syntes det, ihvertfall gjør jeg det. Jeg gleder meg over hvert minuttet (stort sett iallefall) jeg er der oppe, og så fort jeg kommer ned igjen lengter jeg opp igjen ""

 

 

CPH-SEA er ikke morsomt... første gangen ja, men de andre. nope...

turer i småfly ekke så værst da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser litt på overskriften "GJØR FLYTURER MORSOMME", synes dere ikke at flyturer er morsomme ? Trodde de fleste som vanket her syntes det, ihvertfall gjør jeg det. Jeg gleder meg over hvert minuttet (stort sett iallefall) jeg er der oppe, og så fort jeg kommer ned igjen lengter jeg opp igjen ""

 

Dette er jo bare måter å gjøre en allerede mosrom flytur, enda morsommere! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...