andreas a berg Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 jeg planlegger å kjøpe en fligh sim yoke til fs. jeg så denne på elkjøp syntes den var litt dyr , så jeg lurer på om dere syns denne er vert pengene her er den jeg planlegger å kjøpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Den er absolutt hvert pengene!! Har den jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Helt enig, verdt alle pengene! Også må du kjøpe de pedalene fra CH som det er bilde av til høyre for rattet, da har du eg. det du trenger av hardware (kanskje med unntak av en stikke for å fly enkelte småfly og jagerfly da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hei noen som har Ch yoken og vet om den går ann å bevege helt ifra venstre til høyre uten at den stopper på midten ...at det liksom er et hakk der som stopper den før man må ta den videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 LØP OG KJØP !!! Har holdt på med FS i 3 år nå, og etter jeg fikk Sim Yoke fikk jeg en helt ny "flyfølelse". Så de som har anledning, bør skaffe seg Sim Yoke med pedaler. Jeg satt med et stort smil en hel uke etter innkjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Men går yoken hakkfritt rundt hele veien ifra venstre til høyre uten å stoppe på midten? sitter den godt fast i pulten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 ok takk for svar men er det det eneste flight sim yoke som selges?? finner ikke noen sånne ratt noen plass jeg bare den på elkjøp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patric Moreau Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Inte den enaste, men den billigaste. Annars anbefalles denna http://www.flypfc.com/entertainment%20products/jetliner.html /Patric Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Men går yoken hakkfritt rundt hele veien ifra venstre til høyre uten å stoppe på midten? Ja sitter den godt fast i pulten? Ikke så forferdelig godt. Yoken er ikke imponerende med forhold til prisen men hva er alternativet? Vi diskuterte yoken for få uker siden, se her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 700 kroner er mindre enn det kjæresten til Victor spiser i ett måltid. Eller sagt med andre ord: momsen du betalte på yoken og pedalene har blitt til en middag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Lye Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Realismen blir skrudd opp et par hakk med Yoken (så sant mann ikke flyr Airbus....)Det som kan være greit og huske på før mann går til anskaffelse av en Yoke, er at der ikke er noe "rudder" funksjon. Etter et par "sidevinds landinger", vil nok trangen til og få seg rudderpedaler komme snikende, å da snakker vi om ca. 12-1300kr til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Sellfølgelig må man ha pedaler..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 jeg har tenkt til ¨kjøpe denne (maser på pappa akkorat nå) men MÅÅÅÅ man ha pedaler??? d tror jeg ikke at jeg kan klare å diskutere meg frem til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nei, du måååå ikke ha pedaler, men det er å foretrekke hvis du vil bruke rudder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det er mye jeg ikke forstår. En sak er for eksempel det at man synes realismen og flyfølelsen blir så mye bedre med yoke. Jeg har stikke og pedaler fra CH som jeg synes gir en mye bedre "feel" en hva CH sin yoke som jeg også har prøvd gir. Syntes rett og slett yoken ble noe vassen. Men hver sin smak. Skulle jeg ønske å late som jeg flyr et fly med yoke fra venstresetet er det jo bare å plassere stikka i venstre hånd CFM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hadde jeg hatt en brukbar stikke fra før, hadde jeg vurdert pedaler fremfor yoke. Yoke kan tross alt bare brukes til en ting, mens stikka er ganske allsidig - det finnes jo fly med stikkekontroll isteden for yoke... Du kan fly simmen uten pedaler, men jeg sammenlikner det med å skjøre bilspill uten gasspedal. For meg er pedaler alfa og omega og ett absolutt must. Pedalene til CH virker hakket mer robuste enn yoken, selv om jeg etter noen års kraftig (mis)bruk opplever problemer med begge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.