Gå til innhold

Bilder av Lakselv, Alta og Kirkenes


Aleksander Berge

Anbefalte innlegg

Heisann alle!

 

Jeg trenger noen pakketips, tror jeg... Den 3 minutter lange filmen (mpg) er på 100 MB. Jeg synes det virker veldig stort. Når jeg zipper den blir den på 63 MB. Er det noen mulighet for å få den mindre? Noen som vet?

 

Ellers er jeg ganske sporadisk innom nettstedet her, men filmen kommer etterhvert. Om den kan bli publisert et eller annet sted er det bare fint, så kan de som vil laste ned selv.

 

Og hei, Håkon! Nå kjenner jeg faktisk to Håkoner fra Hønefoss som er sammen med en Marte, men jeg går ut ifra at du er den Håkonen som er et svin til å løpe maraton?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hei, Håkon! Nå kjenner jeg faktisk to Håkoner fra Hønefoss som er sammen med en Marte, men jeg går ut ifra at du er den Håkonen som er et svin til å løpe maraton?

 

Hehehe... skal man bli fornærmet av det "" *flire*

Joda det stemmer - og forøvrig er tipset over godt.

Start windows moviemaker. Importer videofila (skru av for automatisk klipp-inndeling), dra videoklippet ned på "tidslinjen". Velg "Lagre ferdig video" på filmenyen og velg alternativene for visning på web, på DSL hastighet.

Da blir den nok betraktelig mindre ""

 

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en ny versjon om ikke så lenge.

 

Luftfartsverket er blitt til Avinor, og dessverre er John Magnus Jensen gått bort siden dette ble laget. Dessuten er det jo stadig forandringer på flyplassene her til lands, og sist, men ikke minst, så er det en og annen feil på CDen. Landingen fra Stord viser landing på Kristiansund/Kvernberget og landing på Ørsta/Volda viser egentlig Sogndal.

 

Jeg har den - det var flymuseet i bodø som solgte den. Men den var full av feil, innflyvningen til Ørsta var fra Sogndal osv ""

 

Gjorde museet oppmerksom, men om det ble utgitt en versjon 2 vet jeg ikke.

 

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...