Aleksander Berge Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg også Lars. alek@chello.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kan du sende bildet av TOS til meg? mnelson@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Nei, nei, nei, nei og atter nei! Alt dere sier om fotball lag som er best, så er det bare ett lag!! VÅL'ENGA!!! 'Enga i mitt hjerte!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har også en haug med bilder fra våre nordlige flyplasser. -Om noen er interessert... Hei Lars Ola! Hadde vært gøy om du kunne sendt bildene og videoen til meg og: haakon@ringnett.no Skal forresten hilse fra Marte! Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Heftig om det kanskje kunne legges ut her på FS.no eller så, og om du ikke gjør det hadde jeg vært kjempeglad om du pakket sammen bildene og videoen og sendte dem til webmaster@thewebmon.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Ola Bækkevold Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Heisann alle! Jeg trenger noen pakketips, tror jeg... Den 3 minutter lange filmen (mpg) er på 100 MB. Jeg synes det virker veldig stort. Når jeg zipper den blir den på 63 MB. Er det noen mulighet for å få den mindre? Noen som vet? Ellers er jeg ganske sporadisk innom nettstedet her, men filmen kommer etterhvert. Om den kan bli publisert et eller annet sted er det bare fint, så kan de som vil laste ned selv. Og hei, Håkon! Nå kjenner jeg faktisk to Håkoner fra Hønefoss som er sammen med en Marte, men jeg går ut ifra at du er den Håkonen som er et svin til å løpe maraton? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hvis du putter den inn i Windows Movie maker så kan du komprimere den ganske kraftig. Bare putt den inn og eksporter som film. Ps. Sender du det bilde fra ENTC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Og hei, Håkon! Nå kjenner jeg faktisk to Håkoner fra Hønefoss som er sammen med en Marte, men jeg går ut ifra at du er den Håkonen som er et svin til å løpe maraton? Hehehe... skal man bli fornærmet av det *flire* Joda det stemmer - og forøvrig er tipset over godt. Start windows moviemaker. Importer videofila (skru av for automatisk klipp-inndeling), dra videoklippet ned på "tidslinjen". Velg "Lagre ferdig video" på filmenyen og velg alternativene for visning på web, på DSL hastighet. Da blir den nok betraktelig mindre Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Ola Bækkevold Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Flott, da prøver jeg MovieMakertrikset. Du får hilse Marte så mye, Håkon. Og med "svin" mente jeg svin i dobbel betydning (med sviger- foran!) Og Morten: Du skal få bildet ditt! Det tar noen dager, for jeg har bildene og filmen liggende på hjemmemaskinen og jeg er ute og flyr. Men det kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Ola Bækkevold Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Circlingvideo sendt. Den ble 92MB mindre gjennom Movie Maker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Ola Bækkevold Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Färsken! Serveren nekter å sende filen på 8 MB. Så nå går jeg og legger meg. Får prøve igjen i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 fin film dette hær så mye kjent. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Ola Bækkevold Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 OK, så dere fikk den til slutt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jepp, flott film det der. Hvis du ikke har serverplass til bildet så kan du sende det til meg, så fikser jeg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Flott film og bilder! Men er det igen som har noen bilder av terminalområdet på ENAT? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det kommer en ny versjon om ikke så lenge. Luftfartsverket er blitt til Avinor, og dessverre er John Magnus Jensen gått bort siden dette ble laget. Dessuten er det jo stadig forandringer på flyplassene her til lands, og sist, men ikke minst, så er det en og annen feil på CDen. Landingen fra Stord viser landing på Kristiansund/Kvernberget og landing på Ørsta/Volda viser egentlig Sogndal. Jeg har den - det var flymuseet i bodø som solgte den. Men den var full av feil, innflyvningen til Ørsta var fra Sogndal osv Gjorde museet oppmerksom, men om det ble utgitt en versjon 2 vet jeg ikke. Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.