Gå til innhold

Kato Air


Simen F Røiseland

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg går med planer om å starte et Kato Air Virtual, men trenger nok noe hjelp siden jeg har omtrent null kjennskap til å lage egne hjemmesider... ""

 

Men det hadde vært gøy å starte flygninger til Røst og Evenes med Dornier 228 og Cessna sammen med noen med peiling! ""

 

Litt info om Kato Air her:

 

www.katoair.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen særlig stor fare for at Kato Airline (in real life) vinner anbudet om å fly til Andøya fra 1.1.04. For det første leverte de ikke inn en anbudssøknad og for det andre vant nemlig Widerøe denne anbudskonkurransen for en stund siden nå.

 

Forøvrig flyr Kato Airline også til Narvik, Mo I Rana, Værnes, Tromsø og Alta i tillegg til de plassene som var nevnt først her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen særlig stor fare for at Kato Airline (in real life) vinner anbudet om å fly til Andøya fra 1.1.04. For det første leverte de ikke inn en anbudssøknad og for det andre vant nemlig Widerøe denne anbudskonkurransen for en stund siden nå.

 

Forøvrig flyr Kato Airline også til Narvik, Mo I Rana, Værnes, Tromsø og Alta i tillegg til de plassene som var nevnt først her.

 

Takk for gode nyheter (for meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Widerøe er selskap med bein i nesa og en sikker måte å reise på.

 

Du kommer dit du skal garantert.

 

Etter å ha reist opp og ned dette her landet kanskje drøye 50 tur-returreiser Andøya til Oslo siste to åra, med mellomstopp på Tromsø eller Bodø... er Widerøe de eneste jeg må si jeg har stor sans for. Lite og kjekt selskap med miljø!

 

Kan hende det har noe med at jeg er fan av el dash 8 og da... ""

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...