Jan-Thore Solem Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Morsom video! Sjekk videoen i denne meldingen på AVSIM ! Siter
Geir G Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Haha!! Det kan umulig være ekte. Eller??? Siter
Kristian B.bood Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Haha, driiit stilig... Spesielt den harde bremsinga dahan endelig hadde fått alle hjula på bakken.... hører bare at det viner... Kristian B. Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Det der så skikkelig ekstremt ut. Det flye fikk juling Siter
Peter Nørkjær Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Hæ, det er sku sådan en landing jeg altid laver! :-D /Peter Siter
Bent Stoa Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 ja - he he he. Vi har da alle landet slik... noen ganger!!! Men den derre spretten med nesa har jeg aldri klart å få til, enda så mange ganger jeg har prøvd. Heller ikke den oppbremsingen har jeg klart... Herlig reklamefilm! Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Jeg tror jeg har fått til nesen til å sprette med en cessna en gang. Siter
Lars K. Rønes Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Det der går vel ikke an? Hadde nå vel knust det stakkars nesehjulet og slått pusten ut av pilotene.. Lars Siter
Johnny Molund Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Capt. Crash & crew det der ja... Støtdemperreklame eller? Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Nokon som veit om dette er ekte Hvis ikkje så er det i tilfelle veldig godt laga Siter
Gjest Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Tviler veldig sterkt på at det er ekte ja, men godt redigert er det. Siter
TOS Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Eg håpar det ikkje var ekte. Men det var nå VELDIG godt redigert då... Det ser jo nokså ekte ut.. så eg seier det er ekte til det mossatte er prova Siter
Gjest Skrevet 6. september 2003 Skrevet 6. september 2003 Tviler veldig sterkt på at det er ekte ja, men godt redigert er det. Det er ekte. Sjekk SVA sitt forum for mer info. Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 6. september 2003 Skrevet 6. september 2003 SVA. Scandinavin Viritual Airlines om jeg ikke tar helt feil Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Tviler veldig sterkt på at det er ekte ja, men godt redigert er det. Det er ekte. Sjekk SVA sitt forum for mer info. Hvis du er av den oppfatning at det er ekte etter å ha lest på det forumet, så bør du lese en gang til... Det er en reklamevideo, og den er selvfølgelig ikke ekte... Flyet ville aldri ha tålt den julingen, du hører ikke PA-announcements på en scanner, og flyselskapet er fiktivt... ...men bra laget er det uansett... Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Tror nok ikke det er en ekte reklamevideo. Bare noe tull, som var hysterisk morsomt. Siter
JM Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Det er en ekte reklamevideo, den har visstnok blitt vist på Nederlandsk TV!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.