DM Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 DY skal dele ut 40 000 gratis billetter, man betaler kun skatt. Dvs at en vei koster 94kr. Jeg sikret meg selv en tur, på tide å teste DY nå, for å se om de er i nærheten av SAS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Birkhaug Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvor kan jeg finne mer informasjon om dette tilbudet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bent Stoa Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ja, ikke sant? Hvorfor ikke skrive norwegian.no ..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Umulig å få tak i den prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 uansett hvor og når jeg ville reise, fikk jeg ikke noe godt tilbud som det reklameres for, enda det sto at de hadde over 35000 ledige biletter. Hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 De 40000 billettene er fordelt på 800 flights, og garantert de minst trafikkerte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 380kr t/r Bergen er vel ikke så værst da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 hva slags rute er det da? tur/retur Bergen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 DY har aldri vært eller er forkortelse for noe flyselskap. Prøv å gjør sannsynligheten for misforståelse så liten som mulig, og skriv slik at vanlig folk også skjønner hva du mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Meek Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ikke noe problem å skaffe billetter til 94,- kroner. Leser man betingelsene, er det kun en periode i november og desember man kan reise, men bestillingene foregår i en periode fremover nå. Pga feil med sidene til Norwegian, kan man kun bestille enveis billetter, og ikke tur retur for å oppnå denne prisen. Men bare å foreta 2 bestillinger det, så er reisen i boks. Og Norwegian er et helt greit selskap å reise med, selv om det ikke er servering på flygninger på under 1 time. Og for å si det slik, jeg savner ikke den iskremen som SAS/Braathens har servert på sine avganger i sommer. Med hilsen Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 helt off-topic, men Roy, er det Russel Crowe du har i avataren din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvor fant du betingelser ? Jeg har søkt på forskjellig datoer og fant ikke noe til 99 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 søk på 28.11 oslo bergen.. der finner du en til 94kr... og noen andre til 3-400kr også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DM Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 DY har aldri vært eller er forkortelse for noe flyselskap. Prøv å gjør sannsynligheten for misforståelse så liten som mulig, og skriv slik at vanlig folk også skjønner hva du mener. Jeg føler intet ansvar for at folk skal forstå hva DY betyr. Folk her har en tendens til å spørre og grave om alt mulig, i steden for å gjøre et enkelt søk på nettet. Dessuten er forkortelser (som DY, SK og BU) mye brukt på diskusjonsforum for fly og luftfart over hele verden. (Sjekk airliners.net) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Meek Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Her er betingelsene som de kommer frem fra Norwegians sine sider: Vi tok av for et år siden - nå tar vi av igjen. Fra 1. til 5. september markerer vi vår ettårsjubileum ved å tilby 40.000 Jubileumsbilletter på internett til 94 kroner én vei (tilsvarer skatter og avgifter hver gang du flyr). Dette gjelder flyvninger fra 17/11 - 15/2 (untatt jul/nyttår). Billigere blir det ikke Et tips: Du finner kun Jubileumsbilletter hvis du søker i reiseperiodene 17/11-14/12 og 5/1-15/2! Vær klar over at visse datoer og steder allerede har blitt revet bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.