Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg tar bort sitater der det er sitert det foregående innlegg. Jeg har aldri forstått vitsen med at jeg skal lese det samme om igjen når det står i innlegget over.

Sånn som dette mener du? ""

Ja, det er ganske irriterende! ""

Skrevet
Jeg tar bort sitater der det er sitert det foregående innlegg. Jeg har aldri forstått vitsen med at jeg skal lese det samme om igjen når det står i innlegget over.

Hva mener du?... """""" (tulla)

Skrevet

Hva mener du?... """""" (tulla)

Hæ? Nå ble jeg forvirra.. Litt irritert også.. ""

Skrevet

Synes dette er en fæl uvane, og sløsing av HDD plass. Men dessverre står den der knappen litt "laglig" til...meningen er kanskje kun å bruke den når man virkelig trenger den, eksempelvis hvis man i forumet vil gjengi ord fra copyrighted materiale?

Skrevet

Jeg syns at vi burde få bruke det fritt, men det er nå bare min mening og den betyr vel niks null nada... ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...