Aleksander Rønning Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Dette inlegget er et spørsmål til Dag-hva er det du endrer når det står:"endret av Dag Johansen blablabla"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunbjørn Øfsti Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Han sensurerer går jeg ut i fra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg tar bort sitater der det er sitert det foregående innlegg. Jeg har aldri forstått vitsen med at jeg skal lese det samme om igjen når det står i innlegget over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg tar bort sitater der det er sitert det foregående innlegg. Jeg har aldri forstått vitsen med at jeg skal lese det samme om igjen når det står i innlegget over. Sånn som dette mener du? Ja, det er ganske irriterende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Nettopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Petter Hovland Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg tar bort sitater der det er sitert det foregående innlegg. Jeg har aldri forstått vitsen med at jeg skal lese det samme om igjen når det står i innlegget over. Sånn som dette mener du? Ja, det er ganske irriterende! Hva mener du?... (tulla) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Vatne Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg tar bort sitater der det er sitert det foregående innlegg. Jeg har aldri forstått vitsen med at jeg skal lese det samme om igjen når det står i innlegget over. Sånn som dette mener du? Ja, det er ganske irriterende! Hva mener du?... (tulla) Hæ? Nå ble jeg forvirra.. Litt irritert også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Synes dette er en fæl uvane, og sløsing av HDD plass. Men dessverre står den der knappen litt "laglig" til...meningen er kanskje kun å bruke den når man virkelig trenger den, eksempelvis hvis man i forumet vil gjengi ord fra copyrighted materiale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg tar bort sitater der det er sitert det foregående innlegg. Jeg har aldri forstått vitsen med at jeg skal lese det samme om igjen når det står i innlegget over. Jeg syns at vi burde få bruke det fritt, men det er nå bare min mening og den betyr vel niks null nada... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvorfor skal alle sitte å scrolle en ekstra side for hver person som absolutt MÅ sitere det som er sagt i innlegget oppfor?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads-Inge Otterstad Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 En ting er å ta med et sitat som har noe med det som kommenteres å gjøre.. Men klipp ut det viktige, ikke ta med alt som kanskje har vært referert til i mange innlegg før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.