Gå til innhold

Flyin 11. mai - 1800 - 2100 UTC


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

Da er det klart for et nuytt flyin. Denne gangen et samarbeide mellom Sverige, Norge og Danmark. De største flyplassene bemannes og i Norge er det ENGM. Følg med her og på vår eventside for mer info. Følgende ATC vil være på vakt på Gardermoen:

 

Listen slik den er nå:

 

ENOS_V_CTR Henrik Wingerei C1

ENGM-V-APP Jarle Vidtun S1

ENGM-V-TWR Einar Kristiansen S1

ENGM-V-GND Georg Korycki S1.

 

OBS/RESERVE: Einar Halvorsen C1.

 

Ivar Skaugstad sitter som ENVA_v_APP den kvelden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare et spørsmål.

Hvor finner jeg den sectoren for ENGM_TWR/GND som støtter Norway Airports ?

Lasta ned en sector fra VATSIM-EUR sine sider og der taxa flyene på grasset, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han kunne jo komme med en forespørsel her da. Viste jo ikke at jeg skulle sende en mail jeg da.

 

Da synes jeg du skal sjekke om mailadressenen din ligger i mailingslista til vACCNorge. Har du meldt deg på den lista?? I så fall har du fått forespørsel. Det ble nemlig sendt en felles mail til alle medlemmene i vACCNorge og som har sørget for å sette seg på mailinglista.

 

Det ble dessutene informert om dette flyinet HER Det lønner seg å følge med, men vi trenger sikkert noen reserver så det er bare å melde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han kunne jo komme med en forespørsel her da. Viste jo ikke at jeg skulle sende en mail jeg da.

 

Da synes jeg du skal sjekke om mailadressenen din ligger i mailingslista til vACCNorge. Har du meldt deg på den lista?? I så fall har du fått forespørsel. Det ble nemlig sendt en felles mail til alle medlemmene i vACCNorge og som har sørget for å sette seg på mailinglista.

 

Det ble dessutene informert om dette flyinet HER Det lønner seg å følge med, men vi trenger sikkert noen reserver så det er bare å melde seg.

 

Einar.

Jeg er på nyhetslisten og har ikke fått noe.

Ble tipset av Ivar Skaugstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det laget en egen webside for flyinet, dere finenr den her: Scandinavian Flyin

 

Dersom det er interesse for det så kan vi åpne for å benytte også Værnes og Kjevik. Kjevik trenger en twr-pos, mens Værnes trenger twr, samt Trondheim senter. Ivar sitter jo som app på Værnes så den er klar. de som event vil værte på Kjevik og Værnes sender meg en mail, men det må skjer raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Lenge siden sist jeg skrev noe her, så kan jo begynne med å takke for et fint flyin i går! Passe med trafikk og selv om jeg personlig hadde noen problemer med voicen var det ikke de store problemene.

 

Lenge siden jeg var med på noe sånt og man kan vel godt si at jeg var litt rusten. Ganske ny med ASRC også så ble en del tullball her og der. Men håper det ikke skapte for store problemer for de involverte. Du har vel rett Einar. Burde ikke vært så lenge borte ""

 

Jaja, takk igjen for flyine! Får vel prøve å bli med noen ganger til.

 

mvh

Henrik Wingerei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt dere to mailer via malinglista. Får dere ikke disse så må dere sjekke at dere er registrert med rett mailadresse.

 

Her kan dere registrer dere, (georg ser at du er på lista så du får sjekke mailadressen du har brukt): medlemsliste ATC i Norge

Vennligst vær oppmerksom på at linken ovenfor kun skal benyttes dersom man ønsker å bli medlem av VACC Norway. Er du allerede medlem, men ikke har tilgang til mailinglisten, vennligst send en mail til accnor1@vaccn.org.

 

Hilsen Eirik

 

PS. Korrekt ulr til VACC Norway er http://vaccn.org DS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...