petter kindt Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Heisann. Jeg lurte på om noen av dere vet om det finnes noe flygeleder spill, enten på internett (helst gratis) eller et spill som man kan bestille noe sted. Er det noen som har noen anbefalinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 her og her og her... hadde en "bra" ATC Sim før, freeware, men husket ikke hva den het =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Vel, er du villig til å skille deg med noen dalinger kan du ta en titt på denne TRACON-simulatoren. Det er hyperrealistisk og veldig god, og du kan også legge inn voice-commands. Men en gratis simulator som er ca. like realistisk, der du simulerer ATCC er denne. Den anbefales på det sterkeste, er et must-have! Til og med tastetrykkene er ganske realistiske tror eg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Martin Walberg Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Gikk selv til anskaffelse av ATC Simulator og vil anbefale denne på det sterkeste. Skikkelig utfordrende og moro. Timene flyr fort med den på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 ATC Simulator; --> 10/10 smilys fra meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Gundersen Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 CONTROL THE SKY - et gratis online spill fra NAVIAIR, den danske flyvesikringstjenesten som utdanner flygeledere i danmark. Oppgaven er å lande så mange fly som mulig på København Lufthavn. Spillet krever registrering. Test deg selv hos: http://www.flyveleder.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Tørr jeg spørre hvor mange poeng vår venn i Røyken fikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter kindt Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Tusen takk for alle svar!! Har prøvd alle! Bra! Den beste var vell den Danske , Control the sky. Vurderer sterkt å kjøpe denne "ATC Simulator" , men det var litt jeg lurte på om den. 1. Hvordan kontrolerer man flyene , med musen eller tastekomandoer, kanskje begge deler? Forklare litt hvordan man gjør det. 2. Er det flere steder man kan jobbe eller bare noen få steder. Kan man velge om man skal sitte på sektorer, Aproach, eller Departure. 3. Tror du det går an å bestille spillet hos elkjøp , eller en data butikk , eller er internett den eneste løsningen? Syntes det er utrolig intresant med ATC. Er den realistisk? Høres utrolig spennende og utfordrene og være flygeleder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 ATC Simulator; --> 10/10 smilys fra meg! Kan man kjøpe nedlastbar-utgave av ATC-sim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 ATC Simulator; --> 10/10 smilys fra meg! Kan man kjøpe nedlastbar-utgave av ATC-sim? Det tror jeg sannelig ikke, men jeg tør ikke utale meg for sikkert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Gundersen Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Tørr jeg spørre hvor mange poeng vår venn i Røyken fikk? Selvsagt, 984 poeng viss jeg ikke husker feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Martin Walberg Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Tusen takk for alle svar!! Har prøvd alle! Bra! Den beste var vell den Danske , Control the sky. Vurderer sterkt å kjøpe denne "ATC Simulator" , men det var litt jeg lurte på om den. 1. Hvordan kontrolerer man flyene , med musen eller tastekomandoer, kanskje begge deler? Forklare litt hvordan man gjør det. 2. Er det flere steder man kan jobbe eller bare noen få steder. Kan man velge om man skal sitte på sektorer, Aproach, eller Departure. 3. Tror du det går an å bestille spillet hos elkjøp , eller en data butikk , eller er internett den eneste løsningen? 1. Man kan kontrollere flyene med mus og tastatur (koder) eller med voice. Med mus foregår det kortsagt slik: man markerer flyet ved å trykke på det med musa, så skriver man inn kommando. EKS: -markér -skriv inn FH 130 (Fly Heading 130) 2. Man velger om man vil være approach eller departure eller begge samtidig, på ganske mange TRACONs i USA. I tillegg velger man når på døgnet man skal jobbe. (antall avganger og landinger varierer sterkt etter skift) 3. Kan bestilles hos NAK-Shop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Du kan jo være ATC på Multiplayeren. Det er et program her på FS.no som kan brukes til ATC. Har prøvd litt selv, men uten og lykkes Da gjør du det gøyere for de som flyr også. Det er freeware. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.