Joakim Valkvæ Volle Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 hei alle sammen. Jeg har noen forslag til noen virtuelle flyselskap vi eller selfølgelig noen andre kan starte. Virtual Busy Bee Virtual Color air Virtual Lufttransport Virtual Novair " " " " Partnair Og virtual Scanair Dette var mine forslag, hva med deres? Kom gjerne med forslag osv. Siter
NN Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Halleluja for VA folk skal starte nå da.. Hva med å starte Virtual Iraq ? Siter
JM Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Kan ikke du ta dette i et av de andre ørten VA innleggende på forumet her?! Folk begynner å bli "litt" lei etterhvert... Siter
Gjest Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Halleluja for VA folk skal starte nå da.. Hva med å starte Virtual Iraq ? Nei. Foreslår Virtual Saddam, hehe Siter
Joacim P. Arnestad Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Hva med virtuel Al quida, one way tickets to tall buidings.... Siter
Lars K. Rønes Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Og i Virtual Al Quida logger du ikke turer, men bygninger du har "besøkt" Lars Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 He he, fantasi i hvert fall Siter
Andrè Amundsen Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 He he, fantasi i hvert fall Ja, fantasien er ihvartfall bra her inne. Hva med VA Pegasus? Siter
Andrè Amundsen Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Hva med VA Jørgen? Ikke det, nei... VA meg her og VA meg der. Hvorfor ikke starte et VA hvor alle som vil være sjef kan melde seg på og bli sjef for VA'et? Stupid idea? Slapp av Jørgen. Det er vel bare det at Va har blitt Så populært,men det varer sikkert ikke så lenge. Siter
Morten Nelson Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 SAS, Braathens og RNoAF, og Widerøe kanskje, er alt vi trenger. (Vi norske) Det er jo ikke nødvendig med hundretusen flyselskap. Siter
Joakim Valkvæ Volle Skrevet 7. april 2003 Forfatter Skrevet 7. april 2003 Virtual Color Air tror jeg finnst Hva? Hvor? Takker for link så jeg kan se på den, det... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 hei alle sammen. Jeg har noen forslag til noen virtuelle flyselskap vi eller selfølgelig noen andre kan starte. Virtual Busy Bee Virtual Color air Virtual Lufttransport ->Virtual Novair<- " " " " Partnair Og virtual Scanair Dette var mine forslag, hva med deres? Kom gjerne med forslag osv. Det er vel mulig at vi utvider til Britannia og Novair om MyTravel blir en suksè! Venter fortsatt svar fra Virtual MyTravel UK. Siter
Gjest Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 Hva med virtuel Al quida, one way tickets to tall buidings.... Hehe. Seriøst så kunne vi jo starte et slik VA. Vi hadde ihvertfall fått mange piloter fra Midtøsten/Irak hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.