Eirik Sørensen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Stavanger Aftenblad hadde nylig følgende reportasje om VATSIM. Hilsen Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Konge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Stavanger Aftenblad hadde nylig følgende reportasje om VATSIM. Hilsen Eirik SUPERT!!! Dette var kult..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 "Lite action Vatsim bygger på Microsoft Flight Simulator 5.0. Legg til programmene Squawkbox og Procontroller" Bra innlegg, men jeg håper dette var en trykk-leif. Regner med de fleste har lagt fs5.0 på hylla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 "Lite action Vatsim bygger på Microsoft Flight Simulator 5.0. Legg til programmene Squawkbox og Procontroller" Bra innlegg, men jeg håper dette var en trykk-leif. Regner med de fleste har lagt fs5.0 på hylla Ja jeg reagerte på det samme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 gammel post.... btw noen som vet om hvor jeg finner det opptaket der en eller annen radio kanal var hos en kar som fløy ENGM-ENZV på VATSIM? de hadde jo en reportasje der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Går ann båruke store bokstaver av-og-til PKJ Sorry, bare måtte, er trøtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 "Lite action Vatsim bygger på Microsoft Flight Simulator 5.0. Legg til programmene Squawkbox og Procontroller" Bra innlegg, men jeg håper dette var en trykk-leif. Regner med de fleste har lagt fs5.0 på hylla Hehe! Helt enig.Ship'o hoy! Kjekt med bærbar PC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Brathole Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Artig reportasje som jeg ikke har lest før!! Husker det radioprogrammmet, ble lagt ut på nettet.. Kanskje Halvorsen vet hvor det ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 AI! Litt gratis reklame for Virtual Widerøe er ikke og forakte Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.