Gå til innhold

Senior student test på ENGM!

Arne Brathole

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Tok meg en liten tur i går jeg også (LN-AOL). Tenkte at jeg skulle få deg til å svette litt. ""Må for det første si at det hørtes ut som du klarte deg bra (er vel derfofr du bestod), men jeg valgte å ikke sette ekstra press på deg og gjennomføre hele min plan da det hørtes ut som du hadde nok å plukke med.

En liten ting jeg ønsker å sette fingen min på:

Jeg bad om å få lande direkte på GA Area (var helikopter), og da sa du at jeg kunne få lande på 01R, altså på andre siden av flyplassen. ""

Vel gjort, velkommen til "klubben".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen!!Og takk til alle som var ute å fløy! For det ble en del trafikk!

Jeg bad om å få lande direkte på GA Area (var helikopter), og da sa du at jeg kunne få lande på 01R, altså på andre siden av flyplassen. ""

Hehe, fikk ikke med meg at du var et heli, så hadde jeg et fly som var inbound på 19R, så tenkte jeg sko få deg ned på 01R, men hadde jeg visst du var heli hadde du seff fått rett ned på GA.. Var litt nervøs.. ""
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...