Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan jeg får disse fargene (Norwegian 747-400) på PSS-747? Eller får flyttet PSS-panelet til dette flyet. "Har meget ""sansen for de fargene".

Må ha litt detaljer (bostavkjeks hehe). Er ikke GENI på slikt.

Takker for alle svar.

Skrevet

Paneloppsettet i PSS er et komplex av mapper. Det var ikke så enkelt som å kopiere over og overskrive. Da fikk jeg faktisk et Sesna-panel. Men takk for hjelpen.

Vet noen hvordan, eller om fine Norwegian farger til dette flyet, mottar jeg alle forslag med takk ""

Skrevet

Mulg jeg er teit, men nå har jeg prøvd det også. Som tidligere nevnt er jeg ikke geni på slikt, men det du forklarer Ole Martin var ikke vanskelig å forstå. Tømte Panel.cfg-fila og la inn alias=PSS-747\\panel. Kopierte inn pss 747 mappa i tilleg. Sorry men det ville ikke virke nå heller.

Ser rimelig teit ut med Sesnapanel haha "". Vet ikke hvorfor det kom inn, men det spiller ikke noen rolle.

Gjør jeg noe galt her tro? Spørs det ja. Irriterer meg grenseløst """"

 

 

Skrevet

I mappa som heter panel (på det flyet du ikke har PSS-panel til) skal det ligge en tekstfil som heter panel.cfg.

I den fila skal dette stå:

[fltsim]

alias=Pss-747\\panel.ge

Så burde det virke, det gjorde det nå her.

Skrevet

Hvorfor er hjula mine ca 1m under bakken? har pss747 panel, 744 meljet teksturer. har prøvd med model-fila fra både meljet og pss, men får samme resultat. noe som burde forandres i aircraft.cfg fila eller? finnes det et program som merger automatisk, slik som pic/posky?

Skrevet

I contact points i aircraft.cfg. Den fjerde variabelen der er vertikal offset. Hvis dette ikke finnes, må du kanskje inn i .air-fila å justere der.

 

Eks:

 

[contact_points]

//0 Class

//1 Longitudinal Position (feet)

//2 Lateral Position (feet)

//3 Vertical Position (feet)

//4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute)

//5 Brake Map (0=None, 1=Left, 2=Right)

//6 Wheel Radius (feet)

//7 Steer Angle (degrees)

//8 Static Compression (feet) (0 if rigid)

//9 Max/Static Compression Ratio

//10 Damping Ratio (0=Undamped, 1=Critically Damped)

//11 Extension Time (seconds)

//12 Retraction Time (seconds)

//13 Sound Type

//14 Airspeed limit for retraction (KIAS)

//15 Airspeed that gear gets damage at (KIAS)

//GEAR

point.0=1, 8, 0.0, -5.46, 1200, 0, 0.63, 30, 0.42, 2.500, 0.90, 9.70, 9.2, 0, 145, 175

point.1=1, -1.5, -8.5, -5.20, 1500, 1, 0.89, 0 , 0.50, 2.500, 0.85, 9.95, 9.6, 2, 145, 175

point.2=1, -1.5, 8.5, -5.20, 1500, 2, 0.89, 0 , 0.50, 2.500, 0.85, 10.4, 10.0, 3, 145, 175

 

Edit: OBS!Cluet her er å forandre like mye på alle tre variablene, ellers får vingen en annen angrepsvinkel og det går kraftig ut over flyegenskapene.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...