Gå til innhold

Poengoversikt

Populært innhold

Viser innholdet med flest omdømmepoeng den 04. feb. 2024 i alle områder

  1. Ja, men på denne modellen var flyegenskapene så dårlige at jeg nå har byttet nesten alt som påvirker dem med FlyingIron sine verdier. Så nå flyr den akseptabelt bra.
    1 point
  2. Interesant, Griffon Spitfire’ne skal jo være et helt annet monster å fly til sammenligning med Merlin maskinene.
    1 point
  3. Ikke Flyingiron standard, men ble bedre ved å bytte til FI lyd og engines.cfg fil.
    1 point
  4. Da jeg har våget meg mer og mer ut på Vatsim i det siste har jeg blitt "boende" mye på og i området rundt Balkan. Dette da Adria Radar ofte er pålogget med top down helt fra grensa til Østerrike til grensa til Hellas. Takser her fra remote stand ved LBSF - Sofia på vei til EDJA Memmingen i Tyskland. Wizzair flyr her i en slynge hvor de flyr Sofia - Memmingen - Nis (liten flyplass i Bosnia) og samme veien tilbake. Har passert alpene og skal snart ned mot Memmingen. Samme som over. Etter et lite stopp i Memmingen med min første "korreksjon" av ATC bar det videre til LYNI Nis i Bosnia. Det går kun et par flyvninger om dagen til Nis, så det er en fin plass for en nybegynner så lenge Adria har top-down. Adria splittes ofte i East/West, men av og til dekkes hele regionen av en ATC, noe som var tilfelle her. Mannen hadde stålkontroll på en søndag ettermiddag med masse trafikk. På finale til bane 29 i Nis. Banen har offset på localizer, så her viser displayet at jeg er for lav og papi at jeg er for høy. Flyplassen ligger kloss i sentrum av byen nesten og har et flott freeware scenery til XP. Short final. Vel parkert. Slenger med et lite ett fra i dag hvor jeg fløy fra LSKW Skopje til ENTO Torp, hvor samtlige hvor EuroControl, Danmark og Sverige logget av i det jeg tok av. Tok allikevel turen i sterk motvind og landet med gusting 32 i siden på Torp. God helg!
    1 point
  5. Ja, det finnes en stable versjon, men den mangler mye funksjonalitet som du finner i development versjonen. Selv bruker jeg development versjonen som alltid har siste skrik på utviklingsfronten, men kan dog inneholde en del bugs (dog noe jeg aldri har merket noe til). Ellers en fantastisk flott maskin dette her. Eneste grunnen til at jeg ikke flyr den oftere er mangel på støtte for time acceleration. Det gjelder også Fenix. Dessverre heller ikke noe noen av utviklerne har valgt å prioritere. Selv har jeg hverken tid eller tålmodighet til å sitte å stirre i skjermen mens flyet ligger på cruise på autopilot, så da blir det PMDG 737 eller CRJ som begge fungerer utmerket med time acceleration.
    1 point
Poengoversikten er satt til Oslo/GMT+01:00
×
×
  • Opprett ny...