Gå til innhold

Poengoversikt

Populært innhold

Viser innholdet med flest omdømmepoeng den 08. feb. 2023 i alle områder

  1. Jeg vet ikke om folk vil ha fortsettelsen, men her kommer uansett enden på visa om arbeidsdagen i Pilatusen 😁 Etter en kjapp turnaround i London, Biggin Hill med 3 prominente dresskledde og middagsbrisne herremenn lastet baki flyet spant vi i gang vispen i snuta og ba om klarering til Warszawa. Det har rukket å bli mørkt i mellomtiden, og det er en svært dårlig opplyst oppstillingsplass her Mørkt Her må det da mangle noen lys? Uansett så takser vi til bane 03 for avgang. Det er mye altitude restrictions på vei ut fra London, men vi håper å slippe billigere unna. JEDI 331 Line up and wait runway 03. Og like kjapt som vi linet opp var vi i lufta (VR på ca. 75 knop!) Vi kom oss (ganske sakte) opp på FL280 og motvind var igjen et faktum, men denne gang på en flyvning på ca. 800 nm. Det skulle bli en lang kveld Kveldsstemning. Godt på vei ned mot Warszawa EPWA på STAR vi BIMPA. PC12 kan holde kanskje gode hastigheter på vei ned, så å fly på STAR mellom de store gutta går veldig greit. Vi klareres til ILS for bane 33. Mye dis nedover Wisła. Men det klarnet opp nok til at jeg tilogmed klarte å se den gamle blokka jeg bodde i på høyre hånd ut av vinduet Fully established, men holder oss litt høyere på farten så lenge som mulig. Lysene baki er skrudd av for lengst, og herremennene har sovnet tungt. Vi hadde allerede avklart med de at vi fikk takse rett til hangaren vår for så å skysse de til VIP/GA-terminalen med bil for å spare litt tid så sent på kvelden. Warszawahattan i bakgrunnen. Overraskende myk touchdown også. Kanskje jeg begynner å få teken på flyet? Ingen avreisende trafikk, så vi fikk takse rett over på 29 som krysser 33 og takse mot hangaren vår. Vel parkert, 14 timer etter vi reiste. Dessverre hadde det blitt litt krøll i scenery.ini fila mi, så det var noen autogen-bygninger plassert som kladder oppå den fine hangaren vår, så den blir ikke vist Dett var dett!
    3 points
  2. https://forum.inibuilds.com/topic/18265-welcome-to-the-typhoon-introducing-the-inibuilds-bf108-taifun-for-microsoft-flight-simulator/
    2 points
  3. Se denn før du bestemmer deg:
    2 points
  4. Widerøe brukte to av dem til fotografering i 1952-53, overtatt etter tyskerne.
    2 points
  5. Ny oppdatering av Spit`n , ny testflyvning på Duxford. Har vært innom flere ganger i det siste, og det er tydelig at mange warbird-entusiaster holder et øye med flyplassen, for man skal ikke vente lenge før det dukker opp likesinnede . Dessverre er det ikke alle som har samme utvalg flymodeller, så noen ganger er det mye rart i lufta. Men i dag ankom det flere spitfire, en P-38 og til sist en Hellcat, og sistnevnte slo lenge følge både i lufta og på bakken. Veldig hyggelig at det begynner å bli et "miljø" på legendariske Duxford
    1 point
  6. Oppdateringen er ute nå..
    1 point
  7. SK66 på vei til Østersund fra Stockholm med buken full av ski.
    1 point
  8. We fixed the SID/STAR database issue that appeared at #ENTC Tromsø Airport after the last MSFS update. The update will be available soon. 🇳🇴 Thank you for waiting patiently🫡 De har tydeligvis redigert den fra og "laster den opp nå" til will be available soon….
    1 point
  9. Ting begynner å se virkelig snasne ut
    1 point
  10. Reutsjekk på Twin Otter. Utføres ved landingsrunder i Resolute Bay CYBR langt nord i Canada. -37 grader og første gang jeg har sett "ice crystals" på metar. XP11.
    1 point
Poengoversikten er satt til Oslo/GMT+01:00
×
×
  • Opprett ny...