Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 14. november Premium Medlem Skrevet 14. november Denne nye driveren er klar.(UVURDERELIG.) PS: For min maskin, økte den FPS, yttligere i forhold til forrige driver.👍 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 26. november Premium Medlem Skrevet 26. november https://forums.flightsimulator.com/t/update-the-dlss-libraries-regularly/675019 1 Siter
Ole-Chr Larsen Skrevet 26. november Skrevet 26. november Må visst sjekkes med jevne mellomrom. Plutselig i dag var den gamle DLSS 2.4.12.0 filen tilbake igjen..... 1 Siter
Ø.C.H. Skrevet 27. november Skrevet 27. november Tror det er slik at MS overskriver DLSS-fila hver gang det er en oppdatering. 1 Siter
Premium Medlem christerE Skrevet 27. november Premium Medlem Skrevet 27. november Hvilken grafikk setting bruker dere når dere kjører på DLSS ?. Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 27. november Forfatter Premium Medlem Skrevet 27. november 22 minutter siden skrev christerE: Hvilken grafikk setting bruker dere når dere kjører på DLSS ?. === Hei.! Slik ser den ut. Hvis det hjelper. 1 Siter
MagTvei Skrevet 27. november Skrevet 27. november DLSS+DLAA er best her på mitt klenodium av en maskin 🙂 Siter
Premium Medlem christerE Skrevet 27. november Premium Medlem Skrevet 27. november Jeg har GeForce RTX 4070 Super Ghost. AMD Ryzen 7 7800*3D CPU Tray og er på 2 TB. Siter
Zerocool Skrevet 29. november Skrevet 29. november Den 27.11.2024 klokken 19.14 skrev MagTvei: DLSS+DLAA er best her på mitt klenodium av en maskin 🙂 Min og, men når jeg flyr på kvelden så blir displayene på flyet veldig "grainy".. Så må bytte over til TAA Siter
Zerocool Skrevet 29. november Skrevet 29. november Merker folk forskjell når de oppdaterer DLSS?? Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 29. november Forfatter Premium Medlem Skrevet 29. november === En misforståelse fra min side, derfor en Rettelse. Vi må vel presisere at. DLSS funksjonen gjelder ALLE RTX grafikkort, og med skjerm oppløsning i 4K. Dette temaet beskrives det mye om i google. Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. november Premium Medlem Skrevet 30. november Uenig med Steinar Bakke Nvidia sier ALLE RTX kort https://www.nvidia.com/nb-no/geforce/technologies/dlss/ 2 Siter
Mads Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember Jeg har hørt det ikke finnes dumme spørsmål så da spør jeg; Hva slags driver er dette og hva er DLSS-fila det snakkes om? Jeg har et RTX-kort (dog nedre del av spekter) og lurer på om dette er noe jeg bør/kan bruke? Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. desember Premium Medlem Skrevet 4. desember Kjører selv 2070 Super merket forskjell så bare kjør på GitHub - beeradmoore/dlss-swapper Release v1.0.5.0 · beeradmoore/dlss-swapper · GitHub Siter
Premium Medlem christerE Skrevet 4. desember Premium Medlem Skrevet 4. desember jeg har RTX 4070 Super Ghost synes de ikke de blev bedre med DLSS, fikk ujevne kanter i cockpit kanskje jeg har feil innstilinger ?. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.