Kjetil WombiiActual Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Jeg har endelig fått innpass i Marketplace, og første flyplass ut er Svolvær lufthavn. Denne versjonen har vært i utvikling siden i fjor sommer, og har lite til felles med freewareversjonen som har ligget ute i noen år. Den er bygget opp fra bunnen av med noen få unntak. Da jeg liker det gamle tårnet som nå er revet svært godt, og fikk besøkt det i fjor, har jeg sørget for at det er synlig dersom man setter dato i simmen til 2023 eller tidligere. Blinkende innflygingslys kan aktiveres ved å tune NAV2 til 111.00 og Runway sweeper tar en runde på rullebanen hvis NAV2 tunes til 115.00. Ellers er det meste på plass, slik det var i juli 2023, inkludert tre forskjellige typer taxiway lysarmaturer. Planlegger en update snarlig som fikser følgende: - Biome (trær) i området er satt til store løvtrær, men blir endret til busker, slik som på Leknes. - De store lysende sirklene som brukes for å jukse frem blinkende innflygingslys er litt for store og blir redusert til ca 60% størrelse. - Runway sweeper glemmer å stoppe etter runden når den er aktivert manuelt. Si gjerne fra dersom noen finner andre problemer! Testes i 2024 dev alpha, og vil antakelig få en egen (gratis) 2024 oppdatering. 9 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Brun Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Nydelig! Kjøpt, skal testes i kveld. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. november Premium Medlem Del Skrevet 3. november Herlig ! Svolvær var ikke så ille tidligere, men nå er det blitt mer av dagens standard. Og like greit å hente det fra "marketplace", tusen takk 🤩 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 3. november Del Skrevet 3. november Meget bra! Er det mye pes for å få tilgang til Marketplace? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 3. november Forfatter Del Skrevet 3. november Flotte screenshots @Ernst K.Furuhatt! @Sauron Jeg søkte om tilgang til marketplace i mars 2021. Ble akseptert i sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 4. november Del Skrevet 4. november 15 timer siden skrev Kjetil WombiiActual: Flotte screenshots @Ernst K.Furuhatt! @Sauron Jeg søkte om tilgang til marketplace i mars 2021. Ble akseptert i sommer. I alle dager....rask behandlingstid med andre ord.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 4. november Del Skrevet 4. november går det å kjøpe denne utenom marketplace? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 4. november Forfatter Del Skrevet 4. november @Sauron Altfor lang behandlingstid, men det vil nok gå raskere med all automatiseringen de skal gjøre for 2024 marketplace. Anbefaler å legge inn en søknad, og gjøre det klart i søknaden om du ønsker å gi ut payware eller freeware. @Erik Kristoffersen For øyeblikket kun på marketplace. Vurderer om jeg skal legge den ut et annet sted også. Prioriterer marketplace fordi det vil gi langt bedre muligheter i FS2024, med prøveperioder og leieperioder, i tillegg til å gjøre den tilgjengelig for xbox. Kan jeg spørre om årsaker til at Marketplace ikke er foretrukket? Hvor ønsker man eventuelt å helst kjøpe fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 4. november Del Skrevet 4. november (endret) 4 timer siden skrev Kjetil WombiiActual: Kan jeg spørre om årsaker til at Marketplace ikke er foretrukket? Jeg liker best å kjøpe utenom for da får jeg oppdateringer med en gang de er sluppet, i stedet for å vente på at Microsoft skal legge dem ut på marketplace da det kan ta lengre tid. Jeg liker Inibuilds sin butikk og så kjøper jeg noe fra Simmarket. Endret 4. november av Erik Kristoffersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 7. november Forfatter Del Skrevet 7. november @Erik Kristoffersen Jeg har også vært betenkt på det punktet, men jeg er ikke så bekymret for det lenger. For øyeblikket ser det ikke ut til å være forsinkelse på oppdateringer, i alle fall for scenery. Jeg lastet opp en oppdatering til ENSH på søndag, gikk gjennom xbox og pc testprosedyre på tirsdag og den ble lagt ut i marketplace i dag, torsdag. Edit: rettelse: den rakk ikke release window og blir lagt ut neste uke ENSH v 1.0.7: Høye trær endret til buskvekster Fikset glass i terminal Fikset vegger i branngarasje Fikset runway sweeper skript som ikke stopper etter parkering Fikset dører på skurene bak brannstasjon Krympet running rabbit lyseffekt Justert terminal LOD00 for bedre kompatibiliet med FS2024 Justert sirklingslys 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Selv kjøper jeg addons alle andre steder enn Marketplace. Stoler på ingen måte på at ikke Microsoft "tar seg betalt en gang til" for samme vare/addon i senere versjon(er) av MSFS. Eller unnlater å gjøre allerede kjøpte og kompatible addons tilgjengelige i en fremtidig versjon av MSFS og Marketplace. Det kan jo forsåvidt andre gjøre også, men om addon'et er kompatibelt så kan man jo selv velge å legge det inn i en fremtidig versjon, uten å kjøpe en eventuiell oppdatering. I Marketplace har MS for my kontroll etter min smak, selv om det er helt sikkert ulike meninger om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet tirsdag klokken 21:12 Del Skrevet tirsdag klokken 21:12 Den 8.11.2024 klokken 0.29 skrev Kjetil WombiiActual: Jeg har også vært betenkt på det punktet, men jeg er ikke så bekymret for det lenger. For øyeblikket ser det ikke ut til å være forsinkelse på oppdateringer, i alle fall for scenery. Jeg lastet opp en oppdatering til ENSH på søndag, gikk gjennom xbox og pc testprosedyre på tirsdag og den ble lagt ut i marketplace i dag, torsdag. Jeg måtte bare kjøpe denne tilslutt. Likte veldig disse fjernstyrte lysene (trodde ikke det var mulig i sdk enda).. Pent arbeid på denne flyplassen. har laget en gsx profil på denne som ligger på flightsim.to men bare på ramp 1. Nå er det bare å lage en skikkelig payware av Bodø så har vi det vi trenger for en stund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.