Gå til innhold

British Airways BAW33k EGLL-KJFK


Anbefalte innlegg

Tur nr. 2 med time acceleration. Det er kanskje ikke så realistisk, men jeg har heller ikke tid til å gjennomføre 8-9 timers flighter i sanntid HVER gang... :D 

Skjermbilde (391).png

Heathrow og omegn ser mye bedre ut nå...

Skjermbilde (394).png

Skjermbilde (396).png

Nærmer oss ToD

Skjermbilde (400).png

Skjermbilde (401).png

Langs Long Island på vei ned mot 04R

Skjermbilde (405).png

Skjermbilde (411).png

Bade i litt kveldssol :) 

Skjermbilde (422).png

Skjermbilde (423).png

Endret av Tobias Nome
  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden skrev Jan R. Storelvmo:

Time acceleration er et must når man skal fly airlinere

Njæ, passer meg helt fint å ta måltider, husvask, handleturer, film/serie, og andre ting på cruise, avhengig av lengde! Kan også fint sette på en langtur før sengetid, og ta morgenkaffen mens jeg briefer arrival :) Autocruise er definitivt en hendig funksjon, men det er langt mellom hver gang jeg bruker den.

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Magnus F. Meese:

Njæ, passer meg helt fint å ta måltider, husvask, handleturer, film/serie, og andre ting på cruise, avhengig av lengde! Kan også fint sette på en langtur før sengetid, og ta morgenkaffen mens jeg briefer arrival :) Autocruise er definitivt en hendig funksjon, men det er langt mellom hver gang jeg bruker den.

For all del, alle har sine preferanser. For min del blir dette bortkastet strøm og slitasje på maskin og hardware. Dessuten kan jeg ha helt andre ting jeg ønsker å gjøre når jeg f.eks står opp om morgenen. Kommer bare ut av flowen. Jeg bruker stort sett time acceleration under hele cruise (inntil det er dags for å gå igjennom approach briefing etc). 8-16x på cruise, og i kjedelige etapper av descent og climb kan jeg bruke 2-4x. Manglende støtte for time acceleration er for min del eneste årsaken til at jeg ikke flyr alle disse flotte Airbus maskinene til Fenix og FBW. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips som jeg har oppdaget nå i ferien. Sett opp en long haul på formiddagen og ta en lang fjelltur eller andre utendørs aktiviteter. Når du kommer hjem god og sliten ut på ettermiddagen, kan du sette deg ned og lande med verdens beste samvittighet ;) Følger med at alt står bra til med Navigraph-appen på mobilen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...