Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. november 2023 Premium Medlem Del Skrevet 28. november 2023 Bare lyden får fram gåsehud. Og synet ! For ikke å snakke om når monsteret er kommet i lufta. Man trenger ikke være flyhistorisk nerd for å kjenne på skrekkfølelsen, når man ratter denne modellen . Synes JustFlight har lykkes veldig bra med sin Avro Vulcan fra 50-60 årenes RAF. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Denne må jeg sjekke ut - var heldig og fikk se XH558 noen ganger da hun fortsatt fløy, det var en virkelig mektig maskin, og det er ikke rart at Britene gikk mann av huse for "the Vulcan effect". 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 29. november 2023 Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2023 1 time siden skrev Fredrik Edvardsen: Denne må jeg sjekke ut - var heldig og fikk se XH558 noen ganger da hun fortsatt fløy, det var en virkelig mektig maskin, og det er ikke rart at Britene gikk mann av huse for "the Vulcan effect". En mektig maskin. Beskuet den ofte på 80ì tallet, da jeg bodde i England. Er den nedlastbar.??? 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. november 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2023 Sitat Er den nedlastbar.??? Jada, tok bare et øyeblikk www.justflight.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. november 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2023 6 timer siden skrev Fredrik Edvardsen: Denne må jeg sjekke ut - var heldig og fikk se XH558 noen ganger da hun fortsatt fløy, det var en virkelig mektig maskin, og det er ikke rart at Britene gikk mann av huse for "the Vulcan effect". Kan godt forstå "the Vulcan effekt", modellen har fått med seg mye av den feelingen, kan absolutt anbefales 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. november 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2023 Og selvfølgelig dukket det opp andre Vulcan`s over Duxford , ikke den enkleste maskinen å fly formasjon med, men artig å møte "likesinnede" ☺️ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Magisk øyeblikk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 3 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt: Kan godt forstå "the Vulcan effekt", modellen har fått med seg mye av den feelingen, kan absolutt anbefales Ja, det var virkelig noe for seg selv - det var utrolig mange som kom på airshows kun for å se Vulcan, selv på RIAT som har et flyprogram som går fra klokka 10:00 til 18:00 dro mange hjem etter at Vulcanen hadde fløyet midt på dagen. Hun betydde tydeligvis mye for mange, og da hun landet for siste gang tok voksne menn til tårene. Jeg ser frem til å prøve MSFS-utgaven. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Det var vel med denne britene erobret tittelen "Verdens lengste bombetokt" fra England til Falklandsøyene. Måtte tanke i luften flere ganger under ferden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Og bommet med så og si alt 🙃 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.