Gå til innhold

Komplett gåsehud.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Bare lyden får fram gåsehud. Og synet ! For ikke å snakke om når monsteret er kommet i lufta.  Man trenger ikke være flyhistorisk nerd for å kjenne på skrekkfølelsen,  når man ratter denne modellen .  Synes JustFlight har lykkes veldig bra med sin Avro Vulcan fra 50-60 årenes RAF.

 

vu1.jpg

vu2.jpg

vu3.jpg

vu4.jpg

vu5.jpg

vu6.jpg

vu7.jpg

vu8.jpg

vu9.jpg

vu10.jpg

vu11.jpg

vu12.jpg

vu13.jpg

vu14.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 time siden skrev Fredrik Edvardsen:

Denne må jeg sjekke ut - var heldig og fikk se XH558 noen ganger da hun fortsatt fløy, det var en virkelig mektig maskin, og det er ikke rart at Britene gikk mann av huse for "the Vulcan effect".

En mektig maskin. Beskuet den ofte på 80ì tallet, da jeg bodde i England. Er den nedlastbar.??? 👍

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
6 timer siden skrev Fredrik Edvardsen:

Denne må jeg sjekke ut - var heldig og fikk se XH558 noen ganger da hun fortsatt fløy, det var en virkelig mektig maskin, og det er ikke rart at Britene gikk mann av huse for "the Vulcan effect".

Kan godt forstå "the Vulcan effekt",  modellen har fått med seg mye av den feelingen,  kan absolutt anbefales :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt:

Kan godt forstå "the Vulcan effekt",  modellen har fått med seg mye av den feelingen,  kan absolutt anbefales :) 

Ja, det var virkelig noe for seg selv - det var utrolig mange som kom på airshows kun for å se Vulcan, selv på RIAT som har et flyprogram som går fra klokka 10:00 til 18:00 dro mange hjem etter at Vulcanen hadde fløyet midt på dagen. Hun betydde tydeligvis mye for mange, og da hun landet for siste gang tok voksne menn til tårene. Jeg ser frem til å prøve MSFS-utgaven.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...