Kjetil WombiiActual Skrevet 7. november 2023 Skrevet 7. november 2023 Lager en ny tråd på denne Stooooor takk til lufthavnsjef og plasstjeneste på Leknes for hjelp og omvisning i sommer! ENLK - Leknes lufthavn Ting som er greit å vite: - Hangardør og kjøretøyporter åpner seg automatisk - Parker på stand 3 med luftambulanselivery for ambulansescript (detekterer ord i simtitle som ambulanse, ambulance, medic, doc, rescue, redning). Kan også aktiveres med NAV 2 til 113.95 - Har en brannbil som av og til kjører en liten brannøvelse, men bare når flymotor er avslått. Kan også aktiveres med NAV2 til 110.95. - Sequenced flashing lights (running rabbits) kan aktiveres for 02 eller 20 med NAV2 til 111.0 eller 111.2 (De kan være litt svake avhengig av grafikkinnstillinger, men dette var beste kompromiss etter mange lange diskusjoner og testing). Full custom rullebane, taxi og approachbelysning som kan sees fra alle vinkler. Custom PLASI lys. Custom terraforming, runway profile. Riktig oppmerking, bortsett fra 15 istedenfor 17 midtstriper, skal fikse det en gang i fremtiden. Mye jobb lagt ned for å få fornuftig snødekke uten stygge kanter. Har lagt til et biome polygon som dekker Lofoten fra ca ENSH og utover som bytter ut furutrærne med noe som passer litt bedre. Skal i teorien ikke forstyrre eventuelle andre trefiks-addons. 12 12 Siter
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 7. november 2023 Skrevet 7. november 2023 Meget flott arbeid dette, Kjetil! Og gratulerer 😃 3 1 Siter
Fornax Skrevet 8. november 2023 Skrevet 8. november 2023 Vakkert! (PS! Hvis noen har terrain issues, må man fjerne ENLK fra Blacksquare's Taxisigns Europe). 4 Siter
Dag Baardsen Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Begynner å lure på om denne kjører helt til Gravdal... 1 Siter
Stig A. Togstad Skrevet 10. november 2023 Skrevet 10. november 2023 Veldig godt stykke arbeide dette her. Jeg er imponert over hva du har fått til på ENLK. Lys og alt er i henhold til AIP som mange utviklere glemmer helt. ENRA som Gaia har laget har ikke lys i henhold til AIP. Mangler Approachlights, CL-lights, TDZ-Lights, Balked LDG Lights, Feil Edge lights, feil THR lights, feil end-lights, PLASI har feil posisjon, de karakteristike lead in lightsene er feil, Circling lights mangler, blå edge lys har feil avstand. Var ikke meningen å snakke negativt om noen og det er kanskje ikke meningen at ENRA skal være helt riktig men ENLK viser virkelig klasseforskjell her altså. Nydelig! 3 Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 10. november 2023 Forfatter Skrevet 10. november 2023 Takk for hyggelige ord! En liten bonusopplysning til scenery devs: For å bruke brannbilen som static scenery modell uten at den triller bort så bruk heller worldscriptet "wENLK_FiretruckStatic" enn å plassere selve simobjectet. @Stig A. Togstad Enig i det du skriver. Lys og oppmerking er førsteprioritet for meg. Edit: Bortsett fra det så synes jeg ENRA har blitt veldig trivelig. God balanse med detaljer på og rundt bygninger. 3 Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 25. november 2023 Skrevet 25. november 2023 Er det denne som ligger på Flightsim to?? Siter
Dag Baardsen Skrevet 25. november 2023 Skrevet 25. november 2023 7 timer siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Er det denne som ligger på Flightsim to?? Nei, denne følger med i msfs - som en del av pakka "Nordics and Greenland" som du finner gratis i Marketplace. Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 3. januar Forfatter Skrevet 3. januar Har ikke fått noen bugreports på denne, men har sett noen småting selv som jeg vil prøve å fikse denne uken. Hvis noen har funnet problemer så sleng de gjerne inn her - Småfeil på skjermer i tårnet - Endrer parking 3 og 4 til ramp_ga_small for å bedre skille GA og rutetrafikk AI - Kant rundt flyplassnavnskilt som av ukjent grunn ble hvit istedenfor lilla i siste export - Flytte aktiveringspunkt for hangardør 2 Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august Oppdatering til ENLK ble inkludert i sim update 15 i mai, men jeg glemte å poste changelog her. 1.0.2 (sjekk at world update 15 er oppdatert i content manager). - Third party mod light exclude. - Fixed tower screen textures. - Updated Sweeper LOD00 and fixed floating sweeper between garages. - Updated fire truck. - Ramp 3+4 changed to small type. - Fixed airport sign emissive color. - Changed vehicle and gate scripts. Moved door trigger for hangar. - Fixed number of centerline stripes RWY. Oppdateringen for brannbilen inkluderer simulering av vanntanknivå når den kjører branntrening med indikatorlys på siden, animert vannkanon og flombelysning. 9 Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 26. november Forfatter Skrevet 26. november Til opplysning: Som MS har sagt tidligere, så ble alle flyplassoppgraderinger fra 2020 til 2024 gjort av Gaya. Jeg har ingenting å gjøre med endringene i det vi for øyeblikket har i 2024. Den har mistet custom lysoppsett, garasje/hangardører, scriptede funksjoner, interiørarbeid, flere modeller og mye annet. Jeg skal prøve å finne ut hva jeg får lov til å gjøre når det gjelder oppdateringer. Også til opplysning: 2020 versjonen fungerer fint hvis man drar den over til 2024 community folder, bortsett fra en boks rundt noen av rullebanelysene, og en manglende exclude på en bygning rundt SCAT-I hytta. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.