Gå til innhold

Ønsker vedrørende flyplasser?


Sauron

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen ønsker på flyplasser som jeg kan se på når jeg etterhvert får litt mere tid? Den må ikke være for stor og det må være mulig å få tak i bra referansemateriale...bilder osv. Binder meg ikke til noe med det første med tar imot tips/ønsker..;)

Endret av Sauron
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENKB Kvernberget/Kristiansund er jo en flyplass med endel GA-trafikk, jet og turboprop (Norwegian, Widerøe) samt heliport for Nordsjøen. Her har jeg masse referansemateriale tatt selv på flyplassen, senest under åpen dag i vår. Dessuten har jeg gjort mye på selve flyplassen utenom 3D som du kan få og bygge videre på. Dessuten er det kort vei dit om du trenger flere bilder :)

Endret av Dag Baardsen
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 time siden skrev Kjetil WombiiActual:

50% sjanse for at jeg starter på ENKB i vinter, hvis jeg får tid. (Jeg vet jeg har sagt det i to år 😅)

Jeg må bare spørre.!? Dere.

Blir alt av det arbeidet DERE har lagt ned i scenery utvikling, bli kompatibel med den nye. Microsoft Flight Simulator 2024, som kommer... Eller må alt gjøres om.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden skrev Steinar Bakke.:

Jeg må bare spørre.!? Dere.

Blir alt av det arbeidet DERE har lagt ned i scenery utvikling, bli kompatibel med den nye. Microsoft Flight Simulator 2024, som kommer... Eller må alt gjøres om.😊

Det er meningen at det skal være 2024 kompatibelt, men vi har ikke fått svar på alle spørsmål. Jeg regner med at ting må justeres. Det jeg er mer bekymret for er at 2020 også vil få oppdateringer, så vi må kanskje vedlikeholde to versjoner av alle addons fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
28 minutter siden skrev Kjetil WombiiActual:

Det er meningen at det skal være 2024 kompatibelt, men vi har ikke fått svar på alle spørsmål. Jeg regner med at ting må justeres. Det jeg er mer bekymret for er at 2020 også vil få oppdateringer, så vi må kanskje vedlikeholde to versjoner av alle addons fremover.

TAKKER TAKKER for svar.👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden skrev Kjetil WombiiActual:

50% sjanse for at jeg starter på ENKB i vinter, hvis jeg får tid. (Jeg vet jeg har sagt det i to år 😅)

Ja da tror jeg at jeg skal sette den på vent...:)

 

Den 17.10.2023 klokken 14.50 skrev Jan:

Hei!
Savner at noen lager en versjon av Førde Lufthavn Bringeland, ENBL.

Bringeland er interessant, men så langt har jeg ikke funnet bildemateriale for alt av bygg. Skal man først gjøre det så tenker jeg alle bygg må tas...

 

21 timer siden skrev Steinar Bakke.:

Jeg personlig ,synes Røst, ser litt miserabel ut. Den hadde jo absolutt trengt en opp date.😒

Tja...den er jo håndterlig størrelsesmessig...skal se om jeg finner nok bildemateriale...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.10.2023 klokken 13.48 skrev Sauron:

Hei,

Noen ønsker på flyplasser som jeg kan se på når jeg etterhvert får litt mere tid? Den må ikke være for stor og det må være mulig å få tak i bra referansemateriale...bilder osv. Binder meg ikke til noe med det første med tar imot tips/ønsker..;)

ENMS hadde vært fin og hatt i bedre detail. veldig utfordrende approach fra nord på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...