Gå til innhold

Stavanger (ENZV) Scenery Pack v1.0


Sauron

Anbefalte innlegg

4 timer siden skrev Vetle T. Fosse:

Veldig bra! Jeg kommenterte på den med noen forslag til andre prosjekter i området som kan være aktuelle, hvis du vil bryne deg på noen :) Takk for denne!

Hei! Ja jeg så det...:) Får sette det på listen og så får jeg se hva man får tid til. Har mange ting på gang men veldig synlige objekter får prioritet...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev alfme:

Om du mangler bilder til prosjekter du holder på med, eller har forespørsel om, så bare si fra her. Vi er sikkert flere som kan hjelpe til med det.

Bra bilder er alltid bra å få tak i. På bygg kan man spare en god del tid og arbeid dersom bildene kan benyttes som textur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.7.2023 klokken 20.11 skrev Dag Baardsen:

Ønske: Storseisundbrua på Atlanerhavsveien :)

Åja den....er ikke så lenge siden vi jobbet i farvannet rundt den. Har sett den fra alle vinkler men tok ikke bilder. Dog er der nok materiale på nett og den ser ikke så veldig vanskelig ut å lage. Setter den på listen så får vi se....:)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...