Sauron Skrevet 28. mai 2023 Del Skrevet 28. mai 2023 (endret) Det var tidligere et ønske om værradaren som ligger like sør/sørvest for Stavanger flyplass. Har lagt den ut her for interesserte... https://flightsim.to/file/55814/stavanger-scenery-pack-enzv @alfme Endret 28. mai 2023 av Sauron 7 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 29. mai 2023 Del Skrevet 29. mai 2023 Veldig bra! Jeg kommenterte på den med noen forslag til andre prosjekter i området som kan være aktuelle, hvis du vil bryne deg på noen Takk for denne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 29. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2023 4 timer siden skrev Vetle T. Fosse: Veldig bra! Jeg kommenterte på den med noen forslag til andre prosjekter i området som kan være aktuelle, hvis du vil bryne deg på noen Takk for denne! Hei! Ja jeg så det...:) Får sette det på listen og så får jeg se hva man får tid til. Har mange ting på gang men veldig synlige objekter får prioritet...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 29. mai 2023 Del Skrevet 29. mai 2023 Om du mangler bilder til prosjekter du holder på med, eller har forespørsel om, så bare si fra her. Vi er sikkert flere som kan hjelpe til med det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 29. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2023 1 time siden skrev alfme: Om du mangler bilder til prosjekter du holder på med, eller har forespørsel om, så bare si fra her. Vi er sikkert flere som kan hjelpe til med det. Bra bilder er alltid bra å få tak i. På bygg kan man spare en god del tid og arbeid dersom bildene kan benyttes som textur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. juli 2023 Del Skrevet 15. juli 2023 Du kunne jo også sette Brønnøysundbrua på lista over ønskede byggverk kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 16. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2023 16 timer siden skrev MagTvei: Du kunne jo også sette Brønnøysundbrua på lista over ønskede byggverk kanskje? Jeg kan sette den på listen...;) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 Ønske: Storseisundbrua på Atlanerhavsveien 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 17. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2023 Den 16.7.2023 klokken 20.11 skrev Dag Baardsen: Ønske: Storseisundbrua på Atlanerhavsveien Åja den....er ikke så lenge siden vi jobbet i farvannet rundt den. Har sett den fra alle vinkler men tok ikke bilder. Dog er der nok materiale på nett og den ser ikke så veldig vanskelig ut å lage. Setter den på listen så får vi se....:) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 18. juli 2023 Del Skrevet 18. juli 2023 Ville bare nevne at jeg setter stor pris på disse tilleggene og har lagt en link i ENZV beskrivelsen! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad esq. Skrevet 22. august 2023 Del Skrevet 22. august 2023 Det er en masse super-flinke folk rundt om i landet som utfører slike scenery-forbedringer til glede for oss andre. I stor takknemlighet, hilser jeg god natt nå kl tirsdag 23:45.🤩 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.