Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

 

Helt fersk på (for meg) nye MSFS. Har startet opp med ny PC og helt fersk installering simmen, men kommer ikke forbi feilmeldingen på bildet. Nå er den ganske selvforklarende, men spørsmålet er hvordan i alle dager oppdaterer jeg programmet som den ber om? Har kjøp standard-versjonen gjennom Microsoft Store - mulig det var en tabbe? Ingen oppdateringer å finne i Microsoft Store i alle fall, og heller ingen mulighet å komme forbi eller videre fra feilmeldingen i simmen.

 

All hjelp settes pris på!

feil.png

Skrevet

Takk! Har forsøkt å "presse" frem oppdatering gjennom både Store og Xbox-appen uten hell. Ser at min versjon er 1.29.28.0 - så det må være noe her. Forsøker med blanke ark igjen, hvem vet kanskje det går.

  • Like 1
Skrevet

Har det samme problemet, og det irriterer meg grønt! Fint dem jobber med det, men synes egentlig det er kritikkverdig at det ALLTID er noe som er problem med denne simulatoren - TO år etter den kom ut!

Smøre seg med tålmodighet!

  • Like 1
Skrevet
23 timer siden skrev FredrikB:

Takk! Har forsøkt å "presse" frem oppdatering gjennom både Store og Xbox-appen uten hell. Ser at min versjon er 1.29.28.0 - så det må være noe her. Forsøker med blanke ark igjen, hvem vet kanskje det går.

Siste offisielle versjon av MSFS er 1.29.28.0. Etter det jeg har skjønt er 1.29.30.0 beta.  

Her er en tråd ang 1.29.30 beta med samme feilmeldingen.  1.29.30.0 "Missing Essential Packages" - Sim Update 11 Beta / General Discussion - Microsoft Flight Simulator Forums

 

  • Like 1
Skrevet

UPDATE (2022-11-24 @ 1610Z): This issue is now resolved and players should be able to install MSFS normally. We apologize for the inconvenience.

////////

Hello everyone,

We are aware of reports from some players experiencing an error when attempting to install MSFS on PC. The error states “You are missing packages that are essential to run Microsoft Flight Simulator. Please update the application and try again.”

We have escalated this to the appropriate support team, and they are currently investigating. We will provide more information when it is available. Thank you for your patience as we work to get this resolved.

MSFS Team

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...