Sauron Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 Hei, For de som har savnet Sandnessundet bro under innflygningen til Tromsø: https://flightsim.to/file/43320/troms-scenery-pack-entc 4 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 Bra jobbet... er glad jeg slipper å tenke mer på dette selv - nå skal jeg bare fly i hva dere produserer og lene meg godt tilbake i gaming stolen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 Fin bro, men blir dobbel ved bruk av MM simulations ENTC scenery. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 5. november 2022 Forfatter Del Skrevet 5. november 2022 4 minutter siden skrev MagTvei: Fin bro, men blir dobbel ved bruk av MM simulations ENTC scenery. Hmm...ja jeg bruker ikke det sceneryet. Noen som har en idé for en quick fix? Regner med jeg kanskje kan lage et polygon over som fjerner den broen og prioriterer min. Men må ha noen som kan teste hvis jeg finner en mulig løsning..:) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 5. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 5. november 2022 20 minutter siden skrev Sauron: Hmm...ja jeg bruker ikke det sceneryet. Noen som har en idé for en quick fix? Regner med jeg kanskje kan lage et polygon over som fjerner den broen og prioriterer min. Men må ha noen som kan teste hvis jeg finner en mulig løsning..:) Ja gjør det. Please Please.👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 6. november 2022 Forfatter Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Noen som har Tromsø Airport Scenery fra MM Simulations som kan være prøvekanin for å se om jeg får fjernet broen slik at min får prioritet? Trenger i såfall kontaktinfo slik at jeg får sendt over filene. Endret 6. november 2022 av Sauron Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 6. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2022 28 minutter siden skrev Sauron: Noen som har Tromsø Airport Scenery fra MM Simulations som kan være prøvekanin for å se om jeg får fjernet broen slik at min får prioritet? Trenger i såfall kontaktinfo slik at jeg får sendt over filene. Jeg har Tromsø Airport Scenery fra MM Simulations, instalert, plus din som ligger oppå, i vente på forandring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 6. november 2022 Forfatter Del Skrevet 6. november 2022 13 minutter siden skrev Steinar Bakke.: Jeg har Tromsø Airport Scenery fra MM Simulations, instalert, plus din som ligger oppå, i vente på forandring. Er du på Discord eller noe slik at jeg kan sende deg en fil i kveld du kan prøve? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 6. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2022 3 minutter siden skrev Sauron: Er du på Discord eller noe slik at jeg kan sende deg en fil i kveld du kan prøve? Jeg er ikke på Discord, men bruk min epost adresse.: steinarbakke11@gmail.com. Takker så hemskt.👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 6. november 2022 Forfatter Del Skrevet 6. november 2022 6 timer siden skrev Steinar Bakke.: Jeg er ikke på Discord, men bruk min epost adresse.: steinarbakke11@gmail.com. Takker så hemskt.👍 Har sendt deg mail..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Det er i teorien mulig å bruke en Exclude greie ja, men ditt broscenery må også ha høyere prioritet enn ENTC sceneriet. Før SU10 så kunne dette være litt tilfeldig, men etter SU10 så finnes det en ny eksperimentell funksjon for å organisere prioriteringen. Har ikke prøvd den ennå, men ligger under Experimental i options. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 6. november 2022 Forfatter Del Skrevet 6. november 2022 11 minutter siden skrev Kjetil Garpestad: Det er i teorien mulig å bruke en Exclude greie ja, men ditt broscenery må også ha høyere prioritet enn ENTC sceneriet. Før SU10 så kunne dette være litt tilfeldig, men etter SU10 så finnes det en ny eksperimentell funksjon for å organisere prioriteringen. Har ikke prøvd den ennå, men ligger under Experimental i options. Ok...da må jeg se om jeg får prøvd det om det ikke funket med et vanlig polygon. Mulig de polygonene bare funger på default scenery? Ligger den experimental saken under options i SDK? Og hva er det den skal gjøre? Sette prioritet på hele sceneriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg tror det er ExclusionRectangle som må brukes for å eksludere ting fra andre sceneries. Men jeg husker ikke 100%. Package reorder tool lar brukeren endre rekkefølge på ting som lastes inn så man ikke lenger skal behøve å bruke triks som å sette Z- foran pakkenavn. Hvis jeg husker riktig så må ditt scenery komme etter ENTC i listen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 6. november 2022 Forfatter Del Skrevet 6. november 2022 Ok, nå har ikke jeg det sceneryet fra MM Simulations, men er saken at jeg må få mitt eget scenery til å ligge under/lenger ned på listen enn det fra MM sims? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 6. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2022 8 minutter siden skrev Sauron: Ok, nå har ikke jeg det sceneryet fra MM Simulations, men er saken at jeg må få mitt eget scenery til å ligge under/lenger ned på listen enn det fra MM sims? Har prøvet men det funket ikke, scenerybrua ble litt gromsete, men er der fortsatt. Beklager. Håper du får det til. 😒 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 6. november 2022 Forfatter Del Skrevet 6. november 2022 Ja @Steinar Bakke. må sjekke ut metoden @Kjetil B. Garpestad beskrev ovenfor.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Dersom ditt scenery legges inn etter Tromsøflyplassen så vil det sannsynligvis ligge på slutten av content.xml og fungere. (Hvis excluderectangle fungerer på dette). Dersom det ikke gjør det så må brukeren flytte på ting i package reorder tool. Foreslår at du gjør en test med å lage en annen pakke med et annet objekt der og ser om du kan fjerne det via bropakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 8. november 2022 Forfatter Del Skrevet 8. november 2022 Har foreløpig ikke funnet noen god løsning på dette. Skal på jobb nå i en måned så jeg får ta det opp igjen når jeg er hjemme…og ev. å kjøpe det Tromsø-sceneryet og teste da…. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 7. april 2023 Del Skrevet 7. april 2023 Ble det noen gang noen løsning på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 7. april 2023 Forfatter Del Skrevet 7. april 2023 5 minutter siden skrev Christer Johansen: Ble det noen gang noen løsning på dette? Fikk det ikke til, men det er mulig jeg bare må kjøpe flyplassen og teste mer med den installert. Er lettere enn å endre og så sende til andre for test. Problemet er nok at der er flere scenery som konkurrerer om samme «plass» og så langt har ikke jeg funnet en løsning som håndterer dette bra. Skal poste her når jeg har testet på nytt… Forøvrig mottas ev. tips med takk..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 8. april 2023 Forfatter Del Skrevet 8. april 2023 Noen her som kan ta en test? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 8. april 2023 Forfatter Del Skrevet 8. april 2023 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.