eddie6413 Skrevet 25. oktober 2022 Del Skrevet 25. oktober 2022 Bare et spørsmål sånn at andre kan lese seg opp om og kanskje installere det samme 🙂 Selv har jeg slettet alt bortsett fra enml og engm....og rex accuseason 🙂 m Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 26. oktober 2022 Premium Medlem Del Skrevet 26. oktober 2022 Nå har jeg akkurat startet å rydde opp med fersk installasjon, så det passet jo bra å dele i en "spoiler" nå. Noen fly og sceneries mangler, men da ser dere under hva som gikk inn først hos meg Spoiler A32NX-livery-SAS_New8K aerosoft-airport-enva-trondheim aerosoft-data-exchange aerosoft-modellib-vdgs aerosoft-vdgs-driver aircraft-tbm930-improvement airside-aerial-endu-bardufoss airside-airport-endu-bardufoss at-enli aw-airport-ensd-sandane aw-airport-ensg-sogndal bksq-aircraft-analogkingair daghb-enbl daghb-enev daghb-enkb drzewieckidesign-krnt efhk-helsinki engm-oslo engm-ultra-interior-optional enha-flyplass-hoved enjoyitfly-bergen enkj-kjeller evileye-airport-enan-andenes fagernes-flyplass-enfg FBW_A320 Lufthansa_AINH_LOTW FBW_A320_NEO_United 2019 FBW_A320neo_CGUIF FBW_A320neo_N400AN FBW_A320neo_N4022J FBW-A320-KLM fk-airport-engk-gullknapp fk-airport-enkr-kirkenes fk-airport-enov-hovden flybywire-aircraft-a320-neo flybywire-externaltools-simbridge flytampagg-athens fnx-aircraft-320 fnx-aircraft-320-AALN107US fnx-aircraft-320-AALN109UW fnx-aircraft-320-AALN128UW fnx-aircraft-320-ANAJA8400 fnx-aircraft-320-ASAN844VA fnx-aircraft-320-AUAOELBK fnx-aircraft-320-BAWGBUSHAL fnx-aircraft-320-DLHDAIQSAL fnx-aircraft-320-DLHDAIZAAL fnx-aircraft-320-DLHDAIZDAL fnx-aircraft-320-DLHDAIZI fnx-aircraft-320-gcs7e7_Private_M-YBUS fnx-aircraft-320-JBUN537JT fnx-aircraft-320-MONGOZBY fnx-aircraft-320-MYTGJANM fnx-aircraft-320-OALSXOAU fnx-aircraft-320-SASKAM4K fnx-aircraft-320-SASKAM8K fnx-aircraft-320-SASNEWOYKAM fnx-aircraft-320-SASOYKAM4K fnx-aircraft-320-SASOYKBO fnx-aircraft-320-SWRHBIJG fnx-aircraft-320-TAPCSTNK fsd-airport-enna-lakselv fsltl-traffic-base fsltl-traffic-injector fstommy-enfy gaist-ultra-BETA gaya-simulations-airport-encn-kristiansand hmj-airport-enbs-baatsfjord hmj-airport-enbv-berlevaag hmj-airport-enss-svartnes hmj-airport-envd-vadso inibuilds-airport-nzqn-queenstown jte-enfl-floro justflight-aircraft-pa28-arrow-iii justflight-aircraft-pa28-turboarrow kjh-ensn mk-livery-cj4-ambulance-nor mmsimulations-airport-entc-tromso mv46-bergen_grieghallen mv46-bergen_hakonshallen mv46-bergen_hordaland mv46-bergen_kjottbasaren mv46-bergen_mariakirken mv46-bergen_media_city mv46-bergen_nationale_scene mv46-stavanger_bybru mv46-stavanger_comfort_hotel mv46-stavanger_dejavu mv46-stavanger_domkirke mv46-stavanger_havnsilo mv46-stavanger_hotel_victoria mv46-stavanger_oljmuseum mv46-stavanger_radisson mv46-stavanger_ships mv46-stavanger_st_olav mv46-stavanger_st_petri mv46-stavanger_ullandhaugtarnet mv46-stavanger_valberget navigraph-ingamepanels-charts navigraph-navdata navigraph-navdata-base ocl-norwaywindmills orbx-airport-eglc-london-city orbx-airport-enal-alesund orbx-airport-enml-molde orbx-airport-enno-nottoden orbx-airport-ento-sandefjord orbx-airport-ktiw-tacoma-narrows orbx-airport-lgsk-skiathos orbx-airport-lowi-innsbruck orbx-landmarks-auckland-city-pack orbx-mesh-iceland pmdg-aircraft-736 pmdg-aircraft-736-liveries pmdg-aircraft-737 pmdg-aircraft-737-liveries pmdg-aircraft-738 pmdg-aircraft-738-liveries poinorway prairielet-airport-esgg-landvetter salty-747 sauron-scenery-enan sdr-airport-nzmf-milford_2.5 sdr-pack skytry-enhs sws-aircraft-kodiak-amphibian sws-aircraft-kodiak-wheels ts-bergenfeatures ts-bergenfeatures2marinas ts-bergenfeaturesrockwall wombiiactual-airport-enbo-bodo wombiiactual-airport-enbr-fleslandfix wombiiactual-airport-enhd-haugesund wombiiactual-airport-ensh-svolvaer-helle wombiiactual-airport-enzv-solafix wombiiactual-assetpack-enxx workingtitle-aircraft-cj4 workingtitle-g3000 workingtitle-gx z_default-nzmf 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 Min Community-mappe er full - ingen grunn til å slette noe der 🙂 Nesten 950 mapper. Bare UK/Irland/Norge/Sverige/Danmark er jo fort 700 mapper. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 Har begrenset meg til å ha alle norske flyplasser + noen engelske warbird flyplasser. Med masser av fly selvsagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 Min community mappe... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 Jeg har installert en drøss med addon flyplasser, men de er ikke lagret community mappa. De er i hovedsak kjøpt via "Markedplace" i simmen, så har ikke sjekket hvor de er plassert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 17 timer siden skrev cptseiersten: Imponerende piratkolleksjon, hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.