Siggen Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 (endret) At Asobo ikke kan gjøre noe med de gjenfrosne fjordene simulatoren..🙄😡 Endret 24. oktober 2022 av Siggen 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 24. oktober 2022 Premium Medlem Del Skrevet 24. oktober 2022 Ja, helg enig! De har nevnt at det står på listen, men vi får bare vote det opp via forumet til MSFS igjen. Det er sikkert en liten vei og gå for å få overført isdata over til noe fornuftig hos MeteoBlue, men det er åpenbart bedre å ta bort isen fra sjø som er klassifisert som hav-tilbundet, enn å bruke den modellen de har i dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 Eneste håp er at vi alle går inn og legger inn vår stemme. Finnes en egen tråd om dette her på forumet deres. Skulle gjerne også fått vekk snøen som dekker enkelte rullebaner og taksebaner i simmen. Også utrolig irriterende og gjør at jeg unngår å fly om vinteren. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 25. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2022 Her må vi alle trå til å stemme det frem👍 Kan en av dere legge ut en link til hvor vi stemmer? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 26. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2022 Jeg finner ikke tråden hvor vi kan stemme frem problemet i flightsimulator forum. Er jeg på rett plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 https://forums.flightsimulator.com/t/frozen-lakes-everywhere-please-fix-this/480981 https://forums.flightsimulator.com/t/frozen-ocean-saltwater-in-se-alaska-not-accurate/358531 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 Husk å legge inn spesifikke plasseringer, dato og tider så de har konkrete ting de kan sjekke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 26. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Skal registrere meg og legge inn stemme og kommentar👍 Dessverre ser det ikke ut til at dette er på prioriteringslisten dere.. Endret 26. oktober 2022 av Siggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 10. november 2022 Forfatter Del Skrevet 10. november 2022 Nå har jeg postet mine klager på flightsim forumet. Håper dere alle gjør dette, så vi får "rated" opp problemet på prioriteringslistene til utviklerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 I det minste kunne lagt til en "remove ice from water"-property i SDK slik at man kunne fjernet det med polygoner slik man kan med eksempelvis trær... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.