Inge Jenstad Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Tok av fra Bardufoss med kurs Tromsø i Cessna 150 (med gode gamle instrumenter). Kommet nordover Målselv-fjorden; - plutselig satt jeg med min desktop foran meg. Merkelig! Men etter som jeg har forstått, så forekommer dette for en del simmere. Ja ja, får prøve en gang til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Hei. Dersom det er ntdll.dll-crashen det er snakk finnes det en løsning: https://forums.flightsimulator.com/t/fix-for-ntdll-dll-crashes-on-windows/538552 Viktig at du kjører en restart og ikke slår av maskinen og slår den på igjen dersom du har "fast startup" aktivert (er vel akrivert som default i Windows). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 28. august 2022 Del Skrevet 28. august 2022 Har plutselig fått CTD på hver eneste flight jeg gjør nå i min PMDG 737 800. Hadde ikke dette problemet i 737 700. Har ikke hatt dette problemet på snart 4 mnd som da kom når jeg gjorde flights over 2 timer. Nå får jeg det på hver fligt som er under en time. Er det noe grunn til dette? Mister snart lysten på å spille mer når det skjer hver gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 28. august 2022 Premium Medlem Del Skrevet 28. august 2022 @eddie6413 Du har ikke tilfeldigvis Su10 beta og kjører WorkingTitle sine mods? Et par av dem krever oppdateringer til en versjon som ikke gir problemer med innebygget VFR-maps. Den gav meg CTD for første gang selv. Det og en vask av Community-mappen for å oppdatere/ta-bort addons som ikke var helt ship-shape, gjorde plattformen veldig stabil igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 28. august 2022 Del Skrevet 28. august 2022 49 minutter siden skrev Torbjørn M: @eddie6413 Du har ikke tilfeldigvis Su10 beta og kjører WorkingTitle sine mods? Et par av dem krever oppdateringer til en versjon som ikke gir problemer med innebygget VFR-maps. Den gav meg CTD for første gang selv. Det og en vask av Community-mappen for å oppdatere/ta-bort addons som ikke var helt ship-shape, gjorde plattformen veldig stabil igjen. Nei. Har ikke lagt til noe på flere måneder. Plutselig får jeg masse CTD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvid Skrevet 9. oktober 2022 Del Skrevet 9. oktober 2022 Min erfaring er at jeg får CTD hvis det ligger noen windows-updates og trykker og venter på å bli lastet ned. Straks disse er ryddet av veien så forsvinner også CTD for min del 🙄👍😃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.