Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok av fra Bardufoss med kurs Tromsø i Cessna 150 (med gode gamle instrumenter). Kommet nordover Målselv-fjorden; - plutselig satt jeg med min desktop foran meg. Merkelig! Men etter som jeg har forstått, så forekommer dette for en del simmere.

Ja ja, får prøve en gang til. 

Skrevet

Har plutselig fått CTD på hver eneste flight jeg gjør nå i min PMDG 737 800. Hadde ikke dette problemet i 737 700. Har ikke hatt dette problemet på snart 4 mnd som da kom når jeg gjorde flights over 2 timer. Nå får jeg det på hver fligt som er under en time. Er det noe grunn til dette? Mister snart lysten på å spille mer når det skjer hver gang.

• Premium Medlem
Skrevet

@eddie6413 Du har ikke tilfeldigvis Su10 beta og kjører WorkingTitle sine mods? Et par av dem krever oppdateringer til en versjon som ikke gir problemer med innebygget VFR-maps. Den gav meg CTD for første gang selv. Det og en vask av Community-mappen for å oppdatere/ta-bort addons som ikke var helt ship-shape, gjorde plattformen veldig stabil igjen. 

Skrevet
49 minutter siden skrev Torbjørn M:

@eddie6413 Du har ikke tilfeldigvis Su10 beta og kjører WorkingTitle sine mods? Et par av dem krever oppdateringer til en versjon som ikke gir problemer med innebygget VFR-maps. Den gav meg CTD for første gang selv. Det og en vask av Community-mappen for å oppdatere/ta-bort addons som ikke var helt ship-shape, gjorde plattformen veldig stabil igjen. 

Nei.  Har ikke lagt til noe på flere måneder. Plutselig får jeg masse CTD. 

Skrevet

Min erfaring er at jeg får CTD hvis det ligger noen windows-updates og trykker og venter på å bli lastet ned. Straks disse er ryddet av veien så forsvinner også CTD for min del 🙄👍😃

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...